Bloedverlies en uitstrijkje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lotch89, 22 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotch89

    Lotch89 Lid

    24 sep 2022
    50
    18
    8
    Vrouw
    Hoi, ik ben nu ruim 13 weken zwanger en sinds enkele weken weer zo nu en dan rood en roze bloedverlies. Sinds dit weekend had ik het gevoel dat het bloeden wat minder werd. Inmiddels ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog en vanochtend is er een uitstrijkje gemaakt en een aantal kweken, omdat de verloskundige niets geks kan vinden. Inmiddels bloed ik weer volop. Daarnaast heb ik ineens erge buikpijn en krampen. Ondanks dat de gynaecoloog zei dat een uitstrijkje etc geen kwaad kon voor de baby, voel ik me toch een beetje onzeker erdoor. Hebben jullie weleens een uitstrijkje gehad tijdens de zwangerschap en wat was jullie ervaring?
     
  2. Treezebees

    Treezebees Actief lid

    4 mrt 2023
    193
    279
    63
    Vrouw
    Heb tijdens mijn zwangerschap ook een uitstrijkje gehad rond de 16weken. Heb mij zo slecht gevoeld want heb gedurende de hele dag enorm bloedverlies gehad samen met krampen puur door de stress. Volgende dag was alles gedaan en ben ik weer mogen gaan om met de doppler naar het hartje te luisteren.
     
  3. Lotch89

    Lotch89 Lid

    24 sep 2022
    50
    18
    8
    Vrouw
    Dit klinkt echt precies zoals ik mij de rest van de dag, en nu nog, voel! Voel me zo ellendig. Hopelijk voel ik me dan net als jou morgen weer beter. Vrijdag weer een echo, dus proberen om me maar niet te druk te maken dan :)
     

Deel Deze Pagina