hallo iedereen, ik moet jullie met intense verdriet en een gebroken hart vertellen dat ik toch een mk gekregen heb Onderweg van de dokter, begonnen de hevige krampen en viel bijna flauw, kreeg ook geen lucht meer.. ben op bed gaan liggen en heb 5 pijnstillers gehad :S de kramp is nu weg maar mijn lichaam is nog steeds bezig met de mk, en ben zojuist de eerste deel van de vrucht verloren!morgen moet ik alsnog naar de gyneacholoog om te kijken of ik schoon ben van binnen
Jeetje Linda,wat verschrikkelijk voor jullie! Ik zit dit te lezen met tranen in mijn ogen. Ik vind het echt heel erg... Ik wil je heel veel succes wensen. Helaas is dat het enige wat ik kan doen... Groetjes linda
Oh linda meis sterkte. Ik hoop voor je dat je het een plaatsje kunt geven en er de volgende keer meer geluk in het spel is. xxx joyce
meid miss maak ik je nu blij maar ik heb dit ook heeeeel erg erg erg ene x wat meer zoals jij zei heb alleen er geen krampen by...ja int begin omdat ik me druk maakte..maar bel je verlosK op en dan zal ze je zeggen dat het normaal is.ik heb dat ook gedaan! zolang je nie hevig ongesteldheid bloed krijgt is er niks aan de hand.zo is my vertelt. hoop dat alles goed gaat meid! groetjesss
ik wil iedereen vanuit het diepst van mijn hart bedanken voor de steun.. het doet me goed, dat mensen aan mij denken ondanks mijn pijn en verdriet! Dikke knuffel voor iedereen!
wat ontzettend kl*te! ik wens je heel veel sterkte. @ikkuh: lees even het hele topic door voordat je post
hallo iedereen, ben vanochtend naar de gyn geweest, en heb een inwendige echo gehad.. met pijn in mijn hart moest ik toch weer aanhoren dat ik mijn kindje kwijt was (wat ik diep van binnen al wist en wat ik gister al aan jullie verteld heb!) Toch zit er nog iets zwarts in mijn baarmoeder en de gyn sluit niet uit of dat nou nog oud bloed is of dat er toch nog een vruchtje zit.. de gyn denkt dat het zo kan zijn dat er een vruchtje zit dat 5 weken oud is! en dat de dokter zich verteld heeft! (maar de kans dat dat ook echt zo is is heel erg klein en de kans dat er nog een vruchtje zit, is nog kleiner!) Ik zelf denk dat er nog gewoon oud bloed in zit omdat ik nog steeds die hevige krampen heb.. en vanochtend weer wat stukken verloren ben..ik reken nergens op, omdat ik weet wat ik gister heb gezien en dat was duidelijk mijn vruchtje! Ik heb ontzettend veel verdriet hierom, en hoop dat ik ook ooit een klein gezond wondertje ter wereld mag brengen.
Oh nee, meissie toch, wat erg Moest afgelopen dagen steeds aan je denken, en hoopte zo dat alles goed met jouw en je beebje was! Wat spyt het me om dit te moeten lezen Heel veel sterkte, wou dat ik meer voor je kon doen.......