hallo lieve mensen! Ik wil het volgende graag met jullie delen, want dat is hoe ik me momenteel voel en de duizende vragen die ik in mijn hoofd heb komen allemaal vvoor in dit gedicht: Hoeveel pijn kan een hart verdragen? Hoeveel ellende kan je doorstaan? Hoeveel rampen,,tegenslagen Hoeveel zware klappen kan je aan? Hoeveel leed kan je alleen verdragen? Hoe dapper moet je kunnen zijn,, Om geen mens te laten merken,, Dat je hart breekt van de pijn,, Hoeveel dromen moet je laten varen? Hoe sterk moet je op je benen staan, Om je zelfvertrouwen te bewaren En je niet totaal te laten gaan Hoeveel tranen moet je laten vloeien Voor de allerdiepste wond heelt En de liefde nog een keer kan bloeien In een hart dat veel geleden heeft?! ik zou zo graag,, zoo graag willen dat die stekende pijn in mijn hart ,, mij niet zo leeg van binnen maakte
ik denk dat ik via dit gedicht jullie het allerbeste een beetje kan laten weten wat voor pijn en verdriet ik nu meemaak..
Hoi Linda, Wij willen je veel sterkte wensen met dit verdriet. Het gaat nooit weg die pijn, maar je kan het strakjes wel een plaatsje geven. Ik weet wat je meemaakt, En ook voor jou is straks een mooie zwangerschap bedoeld! Veel sterkte meis!
heey meid, ik kan jou geen zekerheid geven of er niet iets aan de hand is.. maar zoals je wel in mijn forum kan lezen, kun je zien dat veel meisjes hetzelfde als jou en mij meemaken (of hebben meegemaakt!) in de eerste dagen dat ik mijn bloed verloor had ik ook geen krampen, maar het bleek dus dat mijn vruchtje in die dagen aan het afsterven was.. vanaf zaterdag kreeg ik vers bloedverlies en zondag kwamen mijn krampen (toen bloede ik ook al 5 dagen in totaal!) maandag kwamen bij mij de hevige wee krampen en kreeg ik dus mijn mk.. meid ik wou dat ik je kon zeggen dat het niets betekent.. maarik kan je geen zekerheid geven.. ik weet ook niet hoelang jij al zwanger bent! lees alle berichten nog eens goed door in mijn forum en mayb zie je een verhaal wat precie saansluit op die van jou.. en maak je niet al te veel zorgen zolang je nog geen zekerheid hebt! en wacht rustig af tot je de echo krijgt! ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.. maar meer kan ik je ook niet geven momenteel
He, ik lees het vandaag pas allemaal. Vreselijk voor jullie. Ik hoop dat je het een goed plekje kunt geven en veel sterkte toegewenst.
Hallo lieve meiden,, ik wil graag het volgende met jullie delen: Ik voel me zo alleen en leeg van binnen en al dat onbegrip van sommige mensen om mij heen.. maakt me nog leger en verdrietiger dan dat ik me al voel.. WAAROM kunnen sommige mensen niet begrijpen dat dit kindje MIJN leven en MIJN doel was.. Dit kindje was voor mij MIJN zonneschijn en even, echt maar heel even voelde ik mij de gelukkigste dame die er hier rondliep.. ik keek ergens naar uit.. en nu nu dat ik dat kwijt ben.. is MIJN doel,, MIJN droom in 1klap in 1000 stukjes gevallen.. en ik rouw daarom, ik huil en huil maar sommige mensen om mij heen.. pff .. WAAROM praten sommige mensen toch alsof mijn fiets gestolen is? ze zeggen lin, je bent toch nog jong het komt allemaal wel goed.. volgende x beter.. NEE mensen DIT kindje was mijn alles.. laat mij huilen,, laat mij rouwen.. ik ben geen fiets kwijt.. ik ben mijn vlees en bloed kwijt.. MIJN droom... alsof dat nog niet erg genoeg is.. Dit wou ik even met jullie delen.. (dit gaat niet over naaste mensen van mij, maar meer over vrienden en collega's) Liefs Linda
Linda weet echt hoe je voelt,ook qua reacties! Het is kl.ten,jouw eigen kleine wondertje is er niet meer!Denk aan en leef mee! Bedankt voor je bemoedigende woorden,we wachten idd maar af,meer kan ik ook niet doen! Je leest zovaak dat MK gepaard gaat met hevig en langdurig bloedverlies en met krampen,heb ik niet gehad,meest kwam met afvegen en kleine beetjes in maandverband! Ach moet maar ff wat afstand houden tot ik dinsdag zekerheid heb,moet ook nog alleen heen ook zucht!Je leest te veel verhalen waardoor je hoop houd! Maar laat je het dinsdag weten!
Hey Linda. Ik lees nu pas je verhaal. Sterkte meid. Laat de mensen om je heen maar l*llen. Ze hebben er geen idee van hoe veel pijn ze iemand daarmee kunnen doen. Een vriendin van me heeft laatst een mk gehad en zij kreeg te horen...beter nu dan over een paar maanden [-X alsof dat het verdriet minder maakt. Ik hoop dat jullie snel een mooi klein wondertje mogen verwachten. Liefs Chantal
dank jullie wel.. het is idd waar dat mensen dat soort praatjes aan je geven en zelf denken ze echt dat ze me hiermee een troost geven terwijl dat in werkelijkheid mijn verdriet alleen maar erger maakt.. stom toch dat sommige mensen je pijn niet begrijpen..*zucht*
hallo mensen,, na veel huilen en afvragen waarom mij dit is overkomen,, heb ik mijn emotie een klein beetje onder controle.. Ik heb zojuist een gedenkplaatsje gemaakt voor mijn klein wondertje en moet zeggen dat dit voor mij toch een soort van opluchting is.. en dat mijn wondertje van bovenaf kan zien dat hij/zij erg gewenst was/is.. nu zal ik langzaam aan proberen om weer omhoog te krabbelen, ongeacht de pijn die ik in mijn hart nog steeds voel.. en wie weet zal ik ook binnenkort misschien die zonneschijn zien!
Hey Lindaa, Ik vind het verschrikkelijk voor je dat je jou kindje niet mocht houden, dat je het zo moest verliezen! Ik heb het nog nooit hoeven meemaken en ik gun het ook niemand hoor! Ik wil je heel veel sterkte wensen met je verdriet, ik hoop ook dat dit de laatste keer is dat je dit hoeft mee te maken en dat het een eventueel volgende keer (wanneer jij er aan toe bent) wel goed gaat!
dank je wel marlou! ik hoop ook dat ik dit noooiiitt weer hoef mee te maken, want wat is er eigenlijk nou erger dan je eigen vlees en bloed verliezen?
zit nu pas het hele verhaal te lezen.. jeetje wat treurig. sterkte met het een plaatsje te geven. Soms kunnen mensen zo ontzettend kwetsen omdat ze gewoon niet nadenken over "wat" ze werkelijk zeggen. Zeker als ze zelf geen kinderen hebben, kunnen sommige zo vol onbegrip overkomen. Gelukkig is er dan altijd nog een forum waar je je hart kan luchten... sterkte met het verlies.
dankje wel,, idd hebben sommige mensen geen idee wat ze zeggen, ook al bedoelen zij het misschien goed,, zonder erbij na te denken hoeveel pijn en verdriet het mij eigenlijk doet!