Geen idee, ze had er geen verklaring voor. Wel een beetje dubbel maar wat hierboven staat, ik doe gewoon rustig aan en vrijdag even verder hierover spreken en hopen dat het gewoon rustig blijft want het is nu gewoon weer weg. Vanavond vroeg slapen, aardig kapot van het stressen nu..
Ja snap ik.. heb je lekker geslapen..? Ik heb tot aan zojuist geen verlies meer gehad, maar net wel ontlasting gehad en dan lijkt er toch elke x weer een adertje te springen maargoed.. Zolang het zometeen weer ophoudt (over een half uurtje ga ik gewoon weer naar de toilet haha), dan probeer ik me geen zorgen te maken. Wachten duurt lang, maar ik ga voor je duimen dat je tot aan vrijdag (en daarna ook haha) geen bloedverlies meer hebt.. Dan krijg je er misschien weer ff net wat meer vertrouwen in dat het wel goed zit nog!!! Spannend..!
Heerlijk (toch wel opgelucht) kunnen slapen.. heb sinds gisteravond ook helemaal niks meer maar heb ook weinig gedaan. Fijn dat het bij jou ook allemaal rustig is en hopelijk ook blijft. Ik vind het een fijn idee dat er met de baby niks aan de hand is maar dat bloed wat er dus nog zit spookt wel rond in m'n hoofd.. maar goed, het is gewoon een kwestie van afwachten. Hoop dat het duimen gaat werken
Vast wel! Duimen en vertrouwen/positiviteit.. Komt vast goed! We zijn gewoon samen zwanger met bloedverlies en we gaan het redden tot het eind .
Heb sinds zaterdagavond geen bloeding of zelfs spotting gehad. Ook contact gehad met VK en die heeft me enorm gerustgesteld.. het is hoeft helemaal niet zo erg te zijn als dat die meid vertelde van het weekend. Mocht ik zelf niet gerustgesteld zijn dan mag ik vrijdag altijd nog een afspraak maken voor een echo..
Kijk!! Goed bezig toch!! (Sorry, zie je reactie nu pas!) Ik heb alleen gisteravond weer wat bloed gehad maar mn ontlasting was te hard, dus dan is t logisch. En dan vandaag dus weer van die bruine prut maar dat is ook logisch. Vrijdag weer een echo en ik hoop dat alles nog steeds goed is!!!!
Jeetje oxygen vervelend dat je zo bang bent gemaakt ! Ik heb ook weer een goede echo gehad en ook bloed in mijn baarmoeder. Werd niets over gezegd alleen dat ik dat dus nog ga verliezen.
Oooh meggy spannend. Jij dus ook vrijdag? Bloed en bruinverlies klinkt wel verklaarbaar bij je.. hier nog steeds rustig.. ga wel 100x naar de wc om te kijken maar goed Ikdus, oke... je hebt het dus ook. Nou maar wel fijn dat alles goed is en dat ze het enkel erbij laten dat je het nog gaat verliezen, dat zei ze dinsdag telefonisch ook tegen mij. Maar dit weekend was er een meisje die ingewerkt werd, die wou blijkbaar iets teveel kennis delen en liep veel te erg op de feiten vooruit.. ze was niet zo tactisch en dat vonden ik en mn partner niet cool. Krijg wel meer vertrouwen hoor.. ga er vrijdag ook gewoon positief heen dus ben minder bang dan paar dagen geleden
Nee heel logisch dat dat niet cool is. Het zou misschien kunnen dat je soort van weeen krijgt maar aan de andere kant het is maar bloed, waarom zou bloed verliezen gepaard gaan met weeen als we onze menstruatie hebben krijgen we toch ook geen weeen ? Nouja in ieder geval fijn voor je dat je niks meer hebt gehad, hopelijk is het weg getrokken, op jouw termijn zou ik wel schrikken maar voor een paar veegjes weet ik niet of ik de vk zou durven te bellen haha. Ik heb nu al een maand bloed verlies, rood, roze, bruin, soms zomaar soms met de grote boodschap. Vervelend maar niets aan te doen. Ik laat het maar zo, maar soms pfffff
Ze noemde het weeën omdat je baarmoeder het bloed er zo uit kan gaan persen dat je dus weeën krijgt met alle gevolgen van dien. Het bleef dus niet bij die veegjes.. ik heb zaterdag gebeld toen ik stolseltjes had.. en dat is zeker wel een reden om te gaan bellen.. vind ik
Ik weet ook niet zeker of ik dat had getypt want ik was ook niet helemaal bij de les.. maar gelukkig was dat 1x daarna was het snel klaar met bloeding/spotting. Misschien was dat het laatste wat eruit moest, geen idee..
Yep, morgen mag ik weer! Spannend om te zien of alles nog doet wat het moet doen, ik vind het toch elke keer weer eng! Hoe laat mag jij morgen, oxygen? Wel echt superfijn dat het gestopt is!!
Half 11.. lekker in de ochtend, vind ik wel fijn. En jij? Ze kunnen morgen geen echo maken hoorde ik maar zolang ik hartje hoor ben ik gewoon heel blij.. succes morgen!
Jaa als je het hartje indd maar kan horen dan!! Bij mij is het nog te vroeg om het hartje te kunnen laten horen dus ik krijg sowieso een echo.. Denk dat het uiteindelijk wel een hele geruststelling is als je het kunt horen ipv alleen maar zien, haha! Ik mag pas om 16:00.. Maar ga morgen de nachtdienst in dus ik slaap gewoon tot 14:00 morgen, dan kan ik maar 2u zenuwen . Laat je wat weten morgen?? Ik duim voor je!
Meiden!! Ik heb mezelf getrakteerd op poffertjes en een zwangerschapsbroek want het is allemaal perfect. Heel fijn! Mocht er weer bloed zijn gewoon bellen maar dat is in alle gevallen zo.. ik zit ook telkens als een idioot te glimlachen! Met 27e week weer bloedprikken want blijk A negatief te zijn.. Meggy jij ook succes vanmiddag!
Ooooh wat superfijn!!!!! Gefeliciteerd!!! Nu lekker ervan genieten en die poffertjes had je wel verdiend haha! Ik hoop over anderhalf uur ook zo happy te zijn.. Spannend nog ff! Keep you posted! . Geniet ervan meis!!!!
Hallo allemaal! Ik moet het even kwijt. Afgelopen woensdag begon ik bloed te verliezen. Het leek alsof ik ongesteld was, het was mooi helder rood bloed maar niet zoveel dat het in me inlegkruisje liep. Alleen met afvegen waren het steeds 2 a 3 papiertjes. Donderdag bleef het bloeden en werd het bloed soms ook wat donkerder, maar nog steeds niet heel veel dat het doorliep. Sinds vanmorgen is het zo goed als weg. Ik maak me natuurlijk grote zorgen. Hoe weet ik of het mis is? Verloskundige zei dat het te vroeg is voor een echo en dat ik nog een test moet doen. Maar op internet lees ik dat je nog wel tot 2 maanden na een miskraam positief kan testen, dus ik vraag me af hoe betrouwbaar is die test dan?