bloedverlies.. even m'n hart luchten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oxygen, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    He stefani.. bloedverlies is nooit leuk. Ik heb het zelf niet zo vroeg gehad in de zwangerschap maar snap dat je je zorgen maakt. Na wat ik allemaal heb gelezen zou een test niet zoveel uitwijzen die (vals) positief kan zijn.. ben bang dat je nog ff geduld moet hebben.
    Echter komt het heel vaak voor in het begin en als het alleen met afvegen was dan kan het allemaal reuze meevallen.
    Volgens mij kunnen ze vanaf 6 weken wel inwendige echo maken dacht ik..

2. Meggy1987

Meggy1987 Lid

23 jun 2015
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, hier ook een positieve vibe;

Ik heb een dansend kindje gezien met een feestmuts op haha. Zo zag het eruit. Hij/Zij zwaaide gelijk, schopte met de voetjes en heb een filmpje dat ie echt heel actief aan het bewegen is. Ik ben zooo blij.. Nu eindelijk een beetje m'n roze/blauwe wolk gevonden.. Hopen dat de bloedingen nu wegblijven, en dat ik mag blijven genieten..!! Ik ben altijd bang dat dit positieve nu weer gevolgd wordt door wat negatiefs dus hou een slag om de arm ;).

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Met 5 weken is inderdaad niet veel te zien. Je kan wel testen als het mis is gegaan op dit termijn is je hcg vaak zo laag dat je test vaak wel sneller lichter wordt. Maar dat hoeft niet uiteraard. Het geeft in ieder geval geen garantie. Sterkte met wachten in ieder geval, bloedverlies is wel een reden voor vroege echo.

Oxygen fijn dat het helemaal goed is. Nu genieten 😊

4. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meggy..

Wat mooooooi! Super.. voelt fijn he om zoiets te zien! Zoveel mogelijk van genieten. Wanneer ben je uitgerekend trouwens?
    Heel fijn weekend op je roze/blauwe wolk

5. Meggy1987

Meggy1987 Lid

23 jun 2015
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergens tussen 20 en 23 februari.
    Afgelopen termijnecho was te vroeg, dus 12 augustus definitieve datum!
    Nog even afwachten dus, maar ergens rond die data!!
    Ik ga heerlijk gelukkig m'n nachtdiensten in denk ik zo, haha! :). Bedankt!! En nu hopen dat het bij ons beide zo blijft!!

Deel Deze Pagina