Hallo, Ik kon hierover op de site niets vinden. Sinds mijn laatste miskraam( nov. '07) heb ik af en toe dat ik enkele uren na de gemeenschap wat bloed. Het is niet van dat bloed zoals bij een menstruatie, maar veel lichter en ook een klein beetje. Dit heb ik nu al 2 keer achter elkaar gehad en ik zit dan vlak voor mijn eisprong. Ik heb al eerder een controle gehad en mijn baarmoedermond kan wat gevoeliger zijn. Mijn vraag is, of jullie hier ervaring mee hebben. En of jullie hiermee wel zwanger konden worden. Sterkte voor iedereen! Groetjes Sas
Hoi, Ik ben op 19 december gecuretteerd na een miskraam. Nu had ik in de tweede cyclus na het vrijen een paar druppels bloedverlies en nog enkele dagen daar na wat bruinige afscheiding. Ik denk wat oud bloed ofzo. Het was rond de 13e dag dus ook net voor de eisprong. Ik zit nu op de 44e dag en hoop dat het gelukt is maar durf niet te testen. Ik heb vaker een cyclus van ruim 40 dagen en ben bang dat het nu ook weer lang duurt omdat ik een beetje bloedverlies heb gehad. Of ik ben weer bang dat het mis zal gaan. Volgens mijn huisarts mocht het bloedverlies niets voorstellen omdat het maar zo weinig was, en je kunt gewoon zwanger worden hoor. Groetjes, lianne
sas ik heb er geen ervaring mee maar het kan zijn dat door de eisprong alles toch gevoeliger is en dat je dan iets raakt een vaatje of zo? Hoop dat je snel een wondertje op komst zult krijgen liefs miriam