Hier helaas geen goed verhaal over zwanger zijn en regelmatig wat bloedverlies. Met een inlegkruisje kon ik het prima mee volhouden op een dag, maar bij plassen ook licht bloedverlies bij afegen. Precies zoals je omschrijft is het bij mij helaas bij 6 wk en 4 dagen verkeerd gegaan en heb een miskraam gekregen. Geen krampen, geen stolsel en geen groot bloedverlies. Hoop voor je dat je een goed echo hebt maandag. Sterkte!
Ik laat maandag weten hoe het gegaan is. Bloedverlies neemt toe en nu ook stolseltjes. Ik hoop nu gewoon dat we dit hoofdstuk snel kunnen afsluiten en snel aan de slag kunnen.
Nou zoals verwacht heb ik idd een miskraam gehad. De gynaecoloog had het bij de vorige echo al gedacht dat het misschien niet goed zou gaan omdat hij te weinig zag. Ik was wel al goed schoon vanbinnen en het bloeden zal snel moeten stoppen. Over 4-6 weken moet ik mijn menstruatie weer verwachten en dan gaan we met poging 2 starten. Laten we hopen dat het snel weer zo mag zijn en dat het blijft plakken. Dank je voor jullie meelevende berichtjes allemaal.