Sinds week 5 van mn zwangerschap heb ik last van licht bloedverlies. Elke dag... mn echo’s zijn tot nu tie goed. De gynaecoloog zag bloed zitten in mn baarmoederhals maar niet in mn baarmoeder. Nu vind ik het super spannend. Reden kunnen ze niet vinden. Zijn er mensen die dit ook hebben gehad? Wanneer stopte het bij jou? Ik heb bij een eerdere zwangerschap ook in de eerste 12 weken veel bloed verloren. Maar dan met grote stolsels. Uiteindelijk is dit bij 19 weken misgegaan. Ik kreeg een spontane vroeggeboorte. Dus de schrik zit er nog in...
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik gebloed van week 6 tm 28. Konden geen echte oorzaak vinden dus werd ook op gevoelige bmm gegooid. Kleine man is ondertussen 15 maanden. Ik vond het ook super spannend, maar hoorde in die tijd dat het toch behoorlijk vaak goed gaat en dat best veel hier last van hadden. Zolang je geen erge krampen hebt, en het niet uit je baarmoeder komt zoals je zegt kan het dus zeker wel goedkomen uiteindelijk
Ja hier! Helemaal zenuwachtig word ik ervan en voel me ook erg bezwaard dat ik steeds de vk moet bellen. Gelukkig ook goede echo's steeds en het bloedverlies komt echt uit de baarmoederhals. Ik probeer erop te vertrouwen dat het goed blijft gaan, maar merk aan mezelf dat ik vaker echo's wil en het hartje wil horen. Gewoon ter geruststelling. Je kunt niets doen. Alleen hopen dat het goed blijft gaan. En als je ongerust bent, zou ik gewoon bellen. Ook daar zijn ze voor tenslotte.
Hier ook sinds vorige week (5.5 week) af en aan bloedverlies. Weet dat het waarschijnlijk niets is. Heb een goede echo gehad deze week, maar toch zorgt het voor twijfels af en aan. Herken het niet uit vorige zwangerschappen, maar begreep van de verloskundige dat het best vaal voorkomt.