Hi dames hopelijk trekken jullie t nog in deze hitte ikke niet ben helemaal lamlendig en duf ervan en hou echt veel vocht vast! Maar goed dat is niet waar de topic over gaat. Mijn vraag gaat over de groeiecho vandaag hebben we die gehad en alles is en groeit gewoon goed volgens de echoscopiste. Heel fijn nieuws natuurlijk. Op de beeldscherm zag ik staan dat de bevalling datum op 21 oktober zou zijn ipv 19 oktober dus dan zou ik volgens de echo 26 weken en 3 dagen zijn maar dat was toch al vast gesteld op me termijn echo wanneer de uitgerekende datum moet zijn? Dan zijn ze toch betrouwbaarder dan na 12 weken werd me altijd verteld hoe komt dat er op die echo dan iets anders staat? Wilde het aan de echoscopiste vragen maar kreeg gelijk een hand en Doei tot volgende keer dus zo maar gelaten.
Dan loopt de baby nu misschien qua meting 2 dagen voor met zijn groei. Maar ze gaan niet steeds de uitgerekende datum bijstellen. En anders de volgende keer even vragen. Warm is het zeker! Voeten in een emmer koud water vond ik erg lekker vandaag. Sterkte morgen!
Klopt! Bij de termijn echo was ik uitgerekend op 16 september, maar eigenlijk is dat onmogelijk omdat ik destijds mn eisprong heb gevoeld en ik eigenlijk ook weet wanneer de lucky shot is geweest haha. Mn uitgerekende datum is naar mijn weten 20 september en bij de andere echo's die ik heb gehad, klopt de datum die ik in mijn hoofd heb. Wel liepen de benen een week voor op groei tijdens de 3D echo, was toen 26 weken, en met de 30 weken echo was dat weer normaal. Ik denk dat je kleine af en toe wat groeispurten maakt waardoor de datum dus ook ineens veranderd, maar zoals gezegd...ze gaan die datum niet steeds bijstellen
Dit blijft constant veranderen als de baby in ''zijn eigen curve'' groeit. Bij mij is het zelfs zo dat zijn hoofd en buik 33 weken zijn en zijn benen 30 en armen 30 weken. Ik heb nu bijna twee wekelijks een echo gehad en steeds week het weer wat af (is ook milimeter werk vertelde de gyn) zolang de baby maar in zijn eigen curve groeit is het prima.