hallo dames, Ik weet niet of ik dit bericht juist plaats maar probeer het toch hier. Ik heb bij xenos van die beertjes gekocht om zelf te vullen met snoepjes (hartjes, muisjes). Nu eens gekeken bij de winkels hiervoor.Maar aangezien ik nog niet weet waarmee te vullen roze-wit of blauw-wit kon ik op internet alleen kilozakken a 10,50 vinden. We hebben nogal een grote familie en dit wordt dus een duur grapje dan. Nu zitten denken onze dochter 3 jaar is nu fanatiek met strijkkralen. Haar de eerste letter van de naam laten maken en deze dan in het beertje te doen. Zo heeft zij ook iets leuks te doen. Heeft iemand anders misschien nog een leuk idee om de beertjes mee te vullen zodat de prijs nog leuk blijft het zijn doorzichtige beertjes dus je kan zien wat erin zit. Alvast bedankt.
Misschien gewoon met muisjes in de juiste kleur? Die je ook op beschuiten doet... Ligt er ook een beetje aan hoe groot de beertjes zijn denk ik?
Misschien eens kijken voor wat gewone snoepjes om er in de doen? Die eventueel op de bodem en de letter er dan boven op.
ja aan die muisjes heb ik ook zitten denken en dan idd die letter erboven op want hem helemaal vullen met die muisjes dan gaat er veel in. Maar idd bedankt voor de reacties