kraambedankje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door angietjuh, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    Ik weet niet of ik dit bericht juist plaats maar probeer het toch hier. Ik heb bij xenos van die beertjes gekocht om zelf te vullen met snoepjes (hartjes, muisjes). Nu eens gekeken bij de winkels hiervoor.Maar aangezien ik nog niet weet waarmee te vullen roze-wit of blauw-wit kon ik op internet alleen kilozakken a 10,50 vinden. We hebben nogal een grote familie en dit wordt dus een duur grapje dan. Nu zitten denken onze dochter 3 jaar is nu fanatiek met strijkkralen. Haar de eerste letter van de naam laten maken en deze dan in het beertje te doen. Zo heeft zij ook iets leuks te doen. Heeft iemand anders misschien nog een leuk idee om de beertjes mee te vullen zodat de prijs nog leuk blijft:) het zijn doorzichtige beertjes dus je kan zien wat erin zit. Alvast bedankt.

2. Zoyefa

Zoyefa Actief lid

3 sep 2014
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien gewoon met muisjes in de juiste kleur? Die je ook op beschuiten doet... Ligt er ook een beetje aan hoe groot de beertjes zijn denk ik?

3. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Misschien eens kijken voor wat gewone snoepjes om er in de doen? Die eventueel op de bodem en de letter er dan boven op.

4. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Buurmeisje deelde ze gewoon met blauw witte muisjes erin uit. ziet er zooooo oschattig uit

5. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja aan die muisjes heb ik ook zitten denken en dan idd die letter erboven op want hem helemaal vullen met die muisjes dan gaat er veel in. Maar idd bedankt voor de reacties

6. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Erg leuk dat je dochter ook iets maakt!

7. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hartjes in het blauw of roze, een bedankkaartje erin..

Deel Deze Pagina