cyclus in de war?

Discussion in 'Zwanger worden' started by gully, Mar 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    Dames,

Kan het zo zijn dat je cyclus opeens in de war is als je gaat beginnen met het maken van een baby? ik heb altijd een vaste cyclus gehad van 28 dagen en nu ineens 31 dagen, ben net ongi geworden, dat is wel jammer.
    :cry:

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn cylcus is ook in de war :(

Ik werd deze keer op de 16e dag van mijn cyclus alweer ongesteld :rolleyes:

3. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ja dat kan heel goed!
    Mijn cyclus is ook helemaa in de war... Maar dat is heel normaal volgens mijn huisarts.. ;)
    Succes!

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Mijn cyclus is ook in de war (zie banner). Vanmorgen 2 tests gedaan en allebei negatief! Ik wil dat mijn duivels NU komen. Kan ik weer verder voor de volgende ronde...

5. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Hoeveelste ronde is het voor jou?

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
  7. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Raar, waren je vorige rondes wel normaal qua lengte?

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Zie onderschrift... :cry:

9. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ja dom, had ik ook wel kunnen zien :(
    Wat vreemd dat ie nu ineens in de war is.. Heb je geen kwaaltjes?

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Nee, heb anderhalve week rondgelopen met het idee dat de ongi eraan kwam (zeer lichte buikpijn, maar wel anders als normaal). Nu nergens last meer van... Vind het maar vaag....

11. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    OOh ja dat kan zeker! Zie mijn onderschrift!
    Zo heb ik of een heel laat eitje gehad of een cyclus ineens overgeslagen! Dus ben reuze benieuwd wat me deze maand te wachten staat!
    :( Pffff wat zit ons lichaam toch eigenzinnig in mekaar! :(

Liefs Pearly

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Misschien slaat ie inderdaad dan een cyclus over. Weet niet of ik een eitje heb gehad. Was regelmatig en heb genoeg geklust, dus heb geen ovutesten of temp gedaan. Nu dus niet meer :(

13. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    Meiden,

Na hoelang kan je pas naar de arts voor een gesprek dat het niet lukt om een kind te krijgen?

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ik had dus vorige maand op dag 22 volgens het tempkaartje een eisprong en later.....veel later ineens op weer op dag 43!
    Heb mezelf deze maand in een rust hoekje gezet! Geen tempkaartjes meer, geen ovutesten enz enz! Gewoon lekker relax!

En als je er teveel mee bezig bent kan dat allemaal invloed hebben op je hormoon huishouding! dus Cyclussen overslaan, schijnzwanger, later eitje vroeger/geen eitje etc et etc.!

Dus probeer(het is moeilijk) gewoong geduldig af te wachten! ;)

Liefs Pearly

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Na ruim 1 jaar!

Liefs Pearly

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    volgens mij na een jaar

17. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Na 1 jaar gaan ze er wat aan doen, ben je boven de 30 dan kun je eerder naar de huisarts gaan hoor, want dan ligt het allemaal wat gevoeliger..

Ik ben zelf vorige week naar de huisarts geweest omdat mn cyclus in de war was, was op zich ook wel even fijn.. Had een heel fijn gesprek en de dokter heeft me even gerustgesteld dat het heel normaal was dat je cyclus op gang moest komen na het stoppen met de pil.. En huppakee, paar dagen later ongesteld... IS misschien inderdaad ook wel een beejte psychisch allemaal.. Deze maand rustig blijven dus.. haha! ;)

18. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    Ja dat klopt, ik moet me er niet te veel mee bezig houden denk ik, gewoon zijn tijd afwachten, angst zit er wel in mij, pffff gewoojn rustig blijven maar toch is dat moeilijk. Wat het ergste bij mij is dat ik mijzelf snel laat beïnvloeden van buitenaf. Ik zie en lees dingen. Het is een wondertje wat we proberen te maken en wondertjes komen niet zomaar. Ik wacht het af.

19. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    Meiden,

Ik ben afgelopen vrijdag ongi geworden en was gisteravond over.
    Voor het EERST in mijn hele leven ben ik 5 dagen ongi geweest, terwijl ik het altijd 7 tot 8 dagen ben. Hmmmmm kan dit zomaar ineens veranderen? :confused:

20. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Een rare cyclus schijnt helemaal niet raar te zijn. Bij mij is het 28-28-28-30-31-36. Die cyclus van 36 was ook heel raar. Vanaf dag 32 had ik steeds een klein beetje heel licht roze verlies 1 a 2 keer per dag, terwijl ik normaal de dag voor ongi wat roze verlies heb en dan direct ongi wordt. Daarna was ik twee dagen echt heftig ongi, terwijl ik normaal wel 6 dagen heftig ongi ben.....

Ook ik weet niet beter dan dat je na een jaar proberen je HA opzoekt. Maar waar ik wel nieusgierig naar ben is: wat noem je proberen? Begint dat als je van de pil afgaat, of als je van de pil afgaat en je gaat er met het klussen ook rekening mee houden, of als je "onpilt bent", of als je "ontpilt bent" en je gaat er rekening mee houden met klussen.....etc.
    Wie heeft een idee over wanneer je mag beginnen met rekenen?

Share This Page