Ja, ik gebruik ovulatietesten en hou ook mijn temp in de gaten. Jouw voordeel is dat de hcg al uit je systeem is. Ik moest 3 weken wachten na mijn miskraam 😳 Ik zou wel voor de zekerheid nog een zwangerschaps testje doen voordat je aan de slag gaat met ovulatietesten, als je ervoor kiest om ze te gebruiken natuurlijk. Want ovulatietesten reageren ook op de hcg hormoon. Als je er klaar voor bent, zou ik gelijk lekker aan de slag gaan 😀 Heb ik ook gedaan. Ik mocht ook gelijk weer aan de slag van de gyn.
Ik denk dat ik het deze keer nog even zonder doe voor het geval die reageert op nog resterend hcg. We gaan gewoon weer om de dag klussen en dan zien we wel. Mocht het niet raak zijn dan ga ik vanaf volgende keer wel weer die testen gebruiken. Hopelijk is het bij ons beide snel raak
Wilde toch nog even een berichtje hier plaatsen. Vond de steun hier van jullie zo enorm fijn en dat heeft me ook echt geholpen om alles helder in te zien. Alle lieve dames super bedankt voor alle lieve berichtje. Heb de afgelopen dagen de stad van mijn baarmoedermond in de gaten gehouden ipv gelijk weer ovulatietesten te gebruiken. Dit ook omdat geheel onduidelijk is wanneer en of de eisprong gelijk weer kwam. Vanmorgen (dag 18 vanaf miskraam) toch maar één test gedaan en kreeg een smiley. Ben zo gelukkig dat me lichaam het weer gelijk oppakt. Wilde dit graag even delen. Hoop ook voor de andere dames dat na deze vervelende gebeurtenissen hun lichaam het ook weer snel op pakt en dat we spoedig allemaal zwanger mogen zijn. Liefs.
Fijn gevoel is dat hé? Ik was ook zo blij vorige week dat ik m'n ei had. Het gebeurde ook maar 3 dagen na mijn negatieve zwangerschapstest. Ik zit nu op 6 dpo. Spannend weer voor ons. Ik ga je Posts in de gaten houden en hopen op goed nieuws )) X
Geeft een fantastisch gevoel, me man weet het niet zodat het ongedwongen voor hem blijft maar wel gelijk me beste vriendin berucht gestuurd. Ben zo blij dat ik de hele dag met een grijns rond loop. Mijn dag kan niet meer stuk haha. Inderdaad weer spannend!! Hoop voor jou ook goed nieuws!! Meer dan ons best kunnen we niet doen jouw berichtjes ga ik in de gaten houden en heel hard duimen voor ons
Ik wilde dit ook nog even hier plaatsen. Ben zo dol enthousiast, hadden niet verwacht dat het zo snel alweer zou lukken Hopelijk gaat dit goed en blijft het plakken. Dinsdag 2 mei eerste echo afspraak ^^
Gefeliciteerd!! Ik ben nu ook direct zwanger na een curretage en dit hartje klopt mooi. Wilde even een positieve ervaring delen!
Wat fijn om te horen! En ontzettend gefeliciteerd mijn man is nog heel voorzichtig blij. Hij durft pas echt blij te worden als hij een hartje heeft gezien op de echo.
Wat een fantastisch nieuws Lysje! Ben echt blij voor je! Was je bij je vorige zwangerschap ook snel zwanger? Ik heb deze week ergens een eisprong weer, dus ik hoop dat het bij mij ook snel weer raak is.
Ik ga duimen voor je Mikun!! We zijn gestart in december 2016 en in feb de eerste keer gelukt, vrij snel gelukkig. Hopelijk heb jij ook snel een positieve test in je handen
Wauw gefeliciteerd Lysje, had meegelezen tijdens je miskraam, bij mij ging het toen tegelijk fout. Wat een mooi nieuws te horen dat je opnieuw zwanger geworden bent. Veel geluk!
Gefeliciteerd! Hier ook clearbleu 2-3 weken en 2 mei eerste echo. Ben zo nerveus en heb moeite met positief zijn, aangezien ik begin februari een miskraam heb gehad bij 7wkn.. Herken jij dit? Hoe ga jij hiermee om? Mijn emoties gaan echt op en neer!
Wat leuk! Gefeliciteerd dan hebben we op dezelfde dag de echo haha. Ik herken het compleet!! Vind het erg spannend maar voel me nu al heel anders. Ik blijf heel optimistisch eigenlijk, zit half op de roze wolk. Me man durft pas echt blij te zijn als we een hartje hebben gezien. Zie maar zo, nog maar twee weken en dan weten we meer voel je je verder wel goed?
Ja het ene moment ben ik heel blij, andere moment zo onzeker. Ik voel me opzich goed, pijnlijke borsten alleen haha. Maar ook regelmatig steken in mn buik, alleen redelijk hoog, wat ik gek vind. Misschien gewoon door het druk maken / stress? Of omdat er natuurlijk nu al wat groeit in je buik? Geen idee... Merk dat ik snel denk: Ojee, dalijk is het mis. Nog 2 weekjes en hopelijk kan ik dat dan van mij af zetten! Gelukkig niet misselijk ofzo, maar dat had ik ook niet bij mijn zoontje.(Hebben een zoontje van 14 maanden). Voel jij je goed?
Heb ook onzekere periodes maar het valt nog mee, misschien ook wel omdat ik mezelf totaal anders voel dan de vorige keer. Voel me eigenlijk heel goed, alleen wat lage rugpijn, wat trekkend gevoel in me liezen en sinds gisteren wat gevoelige tepels, dat neem ik dan allemaal voor lief zolang het goed blijft gaan. Twee weken zijn zo om Die hoge buikpijn kan inderdaad van de stress komen, dat je maag of darmen wellicht wat van streek zijn? Probeer wel zoveel mogelijk te genieten! Stress is ook niet goed voor jou en de baby
Elke keer als ik een topic zie met bloedverlies open ik het omdat ik in het begin ook constant bloed verloor. Gek van angst werd ik ervan. Elke keer naar de verloskundige na het bloedverlies met lood in mijn schoenen. Bij mij bleek het later wel een oorzaak te hebben en nu mag ik even niet zwanger worden tot het probleem verholpen is (sorry bij vaag bewust omdat dit een openbaar forum is) Maar wat begrijp ik je angst. Gelukkig lees ik dat je weer opnieuw zwanger bent en ik gun het je van harte. Gaat vast goed komen. En kijk uit met stress.
Moet zeggen dat ik het nu ook wel heel spannend vind hoor. Als ik werk of de deur uit ben heb ik toch voor de zekerheid een dun maandverbandje in. Afvegen op de wc blijft spannend ondanks dat mijn symptomen nu heel anders al zijn. Heb dinsdag over een week de eerste echo en ik denk dat wij daar ook met lood in ons schoenen heen gaan. Probeer goed inderdaad op te letten met stress en vooral te genieten. Wat vervelend dat het zo is gelopen bij jou! Hoop dat ook jij in de toekomst ook mag gaan genieten! Heel veel succes.