Miskraam bloedverlies en kramp, even mijn ei kwijt

Discussie in 'Miskraam' gestart door Beausecret, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Hi dames,

Ik testte voor mijn NOD licht positief (heb een vrij lange cyclus van 33 dagen), paar dagen daarna met cb positief. Omdat ik twijfelde over het voortzetten van mijn zwangerschap ben ik naar een kliniek geweest voor informatie en een echo, daar was alleen verdikking van baarmoederslijmvlies op te zien wat kon betekenen een hele prille zwangerschap of beginnend miskraam. Ik ben zonder pillen daar weggegaan en eerlijk gezegd was dat een enorme opluchting.. 2 dagen later kreeg ik enorm veel kramp met helderrood bloedverlies. Het bloeden was niet veel, niet meer dan menstruatie, maar dus wel met kramp. Bloedverlies duurde 6 uur ongeveer en de volgende dag werd ik kiplekker wakker zonder buikpijn of druppel bloed.

Ik was er zo van overtuigd dat alles was weggespoeld door het bloeden dat ik me ook direct niet meer zwanger voelde. Nu, een week later, voel ik dat onbeschrijflijke gevoel van zwanger zijn opnieuw in alle hevigheid. Een gevoel dat ik me een paar dagen geleden niet eens meer voor de geest kon halen. Alleen de gespannen borsten zijn weg. Is er toch een kans dat het geen miskraam was?

Ik ga morgen de huisarts bellen voor een bloedonderzoek, ik weet dat dit de enige manier is om het uit te sluiten. Maar ik zoek eigenlijk vooral steun/erkenning in deze emotionele achtbaan..

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik zou eerst een zwangerschapstest doen. Na een vroege miskraam verwacht je dat die een week later iig een stuk lichter is.
    Een bloedtest zegt niet zoveel. Dan moet je meerdere keren prikken om te zien of je hcg daalt.
    Op een echo kunnen ze evt restweefsel zien en zien hoe je baarmoederslijmvlies is.
    Maar je bloedverlies is gestopt dat is het belangrijkste. Je symptomen nemen af ( gespannen borsten) dus een doorgaande zwangerschap lijkt me niet logisch.

3. Justdien

Justdien Nieuw lid

7 apr 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helpp

Ik ben iets meer dan 5 weken zwanger! Nu heb ik sinds vanmorgen licht bloedverlies en krampen alsof ik echt ongesteld ga worden!

Kan dit een beginnende miskraam zijn? Ben zo bang me 1e miskraam eindigden ook in een miskraam

Liefss

4. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Dankje voor je reactie, dat klopt inderdaad. Ik ga deze week toch bloed laten prikken, symptomen in alle hevigheid weer terug, blijft gek je lichaam. Hopelijk snel duidelijkheid :)

5. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Krampen en bloedverlies zijn vaak geen goed teken, 50% kans dat het wel gewoon goedgaat zolang het bij weinig bloedverlies blijft zonder stolsels? Ligt ook helemaal aan Hoelang je zwanger bent en daarnaast is weer ieder lichaam anders. Het enige wat je kunt doen is afwachten, hoe vervelend ook.. sterkte

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb je nog getest TS?

7. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.474
    6.089
    113
    Vrouw
    Late reactie, sorry, wilde nog even wachten met testen maar deze week inderdaad omo witte test. Kan het dus nu achter me laten en hopen dat mijn cyclus weer snel 'normaal' wordt. :)

Deel Deze Pagina