Zwangerschapskwalen of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Menn26, 2 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Menn26

Menn26 Lid

7 jun 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 Menn26, 2 aug 2016
    Laatst bewerkt: 2 aug 2016
    Hoi allemaal,

Sinds afgelopen weekend doen mijn borsten echt enorm pijn. Vooral mijn linkerborst. Daarbij heb ik rommelige darmen (echt last van mijn darmen, maar geen steken rond mijn onderbuik) en misselijkheid vlagen met veel hoofdpijn. Zullen dit misschien enkele teken zijn van zwangerschapskwalen of zal dit komen doordat ik na zo'n lange tijd weer ongesteld ga worden.
    Het volgende heeft zich voorgedaan:

28-06-2016 Curettage (17 weken zwanger)
    25-07-2016 positieve ovulatietest (heel kort)
    02-08-2016 vanochtend getest (wel nog te vroeg), maar een negatieve zwangerschapstest

Groetjes :(

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik denk nog geen zwangerschapskwalen.
    25-7 had je positieve ovutest dan had je 26 of 27-7 ongeveer je eisprong.
    Dan zit je nu op 6 of 7 dpo. Nu zou de innesteling ongeveer gaan plaatsvinden waarmee het zwangerschapshormoon wordt aangemaakt waar je weer kwaaltjes van krijgt.
    Voor een zwangerschapstest is het zeker nog te vroeg. Een enkeling test met 8 dpo al positief maar meestal is dat niet zo.

Kan ook van zenuwen komen omdat je er zo mee bezig bent.
    Dat herken ik namelijk wel :)

3. Menn26

Menn26 Lid

7 jun 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    bedankt voor je berichtje en uitleg :).
    Inderdaad wat je zegt dat het door de zenuwen kan komen, kan ook zeer goed kloppen.
    Na de curretage kan ik alleen nog, maar denken dat ik zo graag weer zwanger wil zijn.
    Maar dan moet ik dus echt nog even geduld hebben met testen tot mijn menstruatie dag... :)

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Allereerst wow wat heftig zeg een curretage met 17! Weken😱
    Verschrikkelijk.. Ik herken de klachten wel maar ik heb ze soms ook voor mijn menstruatie, er is dus geen touw aan vast te knopen.
    Toevalig ook mijn linkerborst die het zeerste doet altijd haha.
    Bij mijn afgelopen zwschap had ik ook snel pijnlijke borsten en 1 pijnlijke tepel die bleef aanhouden. Ook had ik een parfum gekocht die ik zooo lekker vond ruiken.. Nu na de mk ruikt ie minder lekker haha.
    En honger heeeel veel honger als ik wat gegeten had dan had ik nog steeds honger. En warm dat ik het had..

5. Menn26

Menn26 Lid

7 jun 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zo bizar vanochtend een test gedaan van clear blue en echt een heeeel erg licht streepje te zien.
    I.v.m. mijn curettage gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarst voor een echo.
    Die zag dat er iets bezig was, maar het is echt nog veel te pril om conclusies te trekken.
    Ik moet sowieso dit weekend afwachten of me menstruatie komt of niet.
    Ben zo zenuwachtig niet normaal :p!!

Deel Deze Pagina