Hoi allemaal, 5 dagen geleden mijn laatste pregnyl 1500 gezet.. vrijdag officiële testdatum.. nu heb ik vanochtend getest met clearblue.. en je raad het al.. een knaltest.. van de week al Gekeken met testjes van zwanger en kids, maar die waren niet zo duidelijk.. zou dit dan toch nog een restje pregnyl zijn of toch eigen hcg?
Ik zie geen knaltest (de teststreep is nog lang niet zo donker als de controle streep), ik zie wel testen die kunnen passen bij pregnyl. Heb je meer pregnyl gespoten in de afgelopen periode? Als de testen op gaan lopen, dan zal er wel eigen hcg bij zitten maar op basis van dit durf ik niets te zeggen. Ik duim voor je dat het op gaat lopen!
Ik zie ook nog geen knaltest, wel een test welke bij pregnyl past. Wij moeten sowieso echt altijd wachten tot de officiële testdatum omdat je anders een valse uitslag kan hebben omdat de pregnyl nog aanwezig is. Beste is om nu om de dag of 2 dagen te testen. Lopen je testen op, dan kan je er vanuit gaan dat de pregnyl uit je lichaam is en je eigen hcg aanmaakt.
Dank voor de reacties! Vanochtend nog eens getest en hij lijkt wat duidelijker.. bovenste is van vandaag
Wat vinden jullie meiden? Onderste is van vandaag.. ik heb alleen wel zo’n metaal achtig luchtje aan de afscheiding.. dat is vast geen goed teken
Hij lijkt ietsiepietsie donderker, maar met zekerheid durf ik het ook niet te zeggen..... Wanneer is je officiele testdag..?
@ChantalK1979 vandaag officiële testdag.. vorige week vrijdag pregnyl 1500 gespoten.. Contact gehad met 2 gynaecologen, zowel Düsseldorf als hier op het dorp, beide zeggen gewoon zwanger.. nog wat testen gedaan (hihi) en begin het wel te geloven