Hoera ik ben zwanger.. Mijn verhaal. 2de kerstdag een positieve test wat was ik blij! Tot de visite er was en ik bloedverlies kreeg en in de nacht echt veel! Schrok me kapot en zo verdrietig. Woensdag naar de gynaecoloog geweest en er is bloed geprikt gisteren de uitslag 15,6 hcg dus was gewoon me ongesteldheid werd gezegd en moest beginnen met de gonal-f Dit gisteren tegen me gevoel in gedaan vandaag moest ik nieuwe halen het zat me toch niet lekker heb geen rugpijn wat ik normaal wel heb en me borsten zijn erg gevoelig dus navraag gedaan en een andere gynaecoloog had even tijd die begreep het en weer bloed geprikt mijn hcg was gestegen van 15,6 naar 54! Zolang ik geen krampen heb moet ik.me geen zorgen maken de hcg is mooi opgelopen meer dan verdubbeld.. Ben zo blij maar ook angstig is er iemand die hetzelfde heeft? Volgens de gynaecoloog wordt er gerekend vanaf de dag van de pregnyl dus ben nu 2 weken en 4 dagen zwanger..
Hoi meiden, Helaas inderdaad een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had geen melding dat er op mijn post gereageerd was sorry. Afgelopen zondag met 5 weken en 5 dagen er aan geopereerd gelukkig wel mijn eileider kunnen redden. Nu herstellen en even in gesprek met de gynaecoloog merk dat ik veel vragen heb.