Bloedverlies, maar baby maakt het goed!

Discussie in 'Miskraam' gestart door mevrnathalie, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meara

Meara Niet meer actief

Ik heb van week 12 tot week 18 bloedverlies gehad. Vond het dood eng elke keer weer naar de wc gaan. Het is goed gekomen en er was geen oorzaak voor. Kleintje is nu alweer bijna 10 maanden. Maak je niet te druk hoor.

2. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik heb zelf 3x bloedingen gehad en na de laatste heftige bloeding heb ik zelfs op advies van de gyn een volle week moeten rusten. Ik zou niet afwachten tot maandag maar deze week al even bellen of je met rusten of niet. Dat geeft dan ook wat rust;) dat je dat weet en voor je werk dan ook

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb gisterochtend direct de vk gebeld en idd even rust houden dus dat is nu duidelijk. Bedankt voor alle reacties. Do weer controle, blij als ik t hartje dan weer hoor.

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hoe is het nu? Geen bloedingen meer? hoop het voor je ! want inderdaad het is erg onzeker gevoel als je een bloeding krijgt.

5. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Nog steeds bruinverlies of oud bloed. Vk adviseerde me toch even rust te nemen en stress te vermijden. Donderdag weer controle, hoe is het met jouw had je nou ook bloedverlies of niet?

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb inderdaad ook een bloeding gehad afgelopen zondag, gelijk een echo gehad , het hartje klopte heel stevig ! Heb er een goed gevoel over maar het blijft spannend sowieso zwanger zijn ;)

Deel Deze Pagina