Hoi, Ik heb Zondag iets onbekends meegemaakt. Wat kan dat nou zijn? Nou het begon in de morgen, ik kreeg een beetje buikpijn beetje steken onderin de buik aan de zijkant. Ik dacht nog misschien toch mijn eitje, al zou ik die volgens de banner al hebben gehad. Ik met de gedachten in mijn achterhoofd lekker met mijn man vanmiddag geklust. Ik heb expres de sperma langer dan normaal laten zitten denk 15 a 30 min. Toen ik naderhand naar de wc ging kwam er net als altijd sperma uit maar ook een hele grote "gelatine-achtige" klonter uit. Iets wat ik nog nooit heb gehad zeg maar. Het was een beetje huidskleur/ doorzichtig achtig zeg maar en vrij groot en heb het daarom ook goed bekeken. (Sorry voor mijn omschrijving) Wat denken je zal ik mijn eitje hebben gehad en was dat een soort van slijm wat je moet krijgen als je eitje springt of moet springen? Of een innesteling (heb ik ook weer gehoort dat dat daarop lijkt)? Heb sinds Zondag de lage buikpijn en die blijft eigenlijk hangen, wisseld wel in zwaarte zeg maar soms pijnlijk soms gewoon vervelend. Nu heb ik met mijn man wel tot en met vandaag 1x per dag geklust voor eventueel dat ik vruchtbaar ben. Dus 3 dagen achter elkaar, misschien zo meer kans op slagen. Groetjes Wendy
Hoi wendy, ik denk dat je naast het sperma ook je eigen slijm hebt verloren dat vaak vrijkomt een paar uur-dagen na de eisprong. Dus als je ook een paar dagne ervoor hebt geklust, hebben jullie dat goed gemikt. Groetjes Brigitte
Hoi, Dank je voor je antwoord. Ik heb dus 11 Mei het slijm verloren.(waarschijnlijk eitje) Mijn klus schema is tot nu toe om deze datum heen: - 6, 7, 9, 11, 12 en 13 Mei We hebben 22, 27, 30 April en 3, 4 Mei ook geklust maar die liggen verder van deze datum. Dan zitten we dus redelijk goed en maken we misschien wel een kansje? Maar als ik het goed begrijp moet je eigenlijk voor je eitje klussen of mag het ook nog erna? Maar als ik mijn eitje heb gehad zeg maar dan moet je eigenlijk nog 14 dagen bijtellen voordat je eigenlijk "ongesteld" moet worden of zwangerschap kunt testen? Ik dacht dus dat ik een cyclus van 28 dagen zou hebben maar dat klopt denk dan niet helemaal als ik dan pas mijn eitje heb gehad. 22 April werd ik ongesteld vandaar. Alvast bedankt. Groetjes Wendy