Hoi Dames, Ik heb even een vraagje over buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik ben nu 6,5 week zwanger. Ik voel mij helemaal prima, naast de gewone klachten (pijn borsten, beetje misselijk en moe). Maar toch krijg ik af en toe een onzeker gevoel of ik misschien BBZ kan hebben. Ik heb namelijk af en toe last van pijn in mijn schouder. Niet heel heftig, maar soort spierpijn achtig. Dit is absoluut niet de hele dag aanwezig. Ik heb geen bloed of bruin verlies...nog helemaal niet gehad. Ik denk dat ik mijzelf gewoon gek maak en moet genieten. Maar toch bekruipt af en toe die onzekerheid. Ben benieuwd wat jullie mening is. Bedankt alvast!
Ik zou mijn gevoel even delen met de VK, misschien kunnen ze je een vroege echo geven om je gerust te stellen? Ik heb geen idee hoe een BBZ zich uit maar t lijkt me sterk dat je dit hebt hoor. Maar je zorgen zullen toch blijven tot je zekerheid hebt! Dus gewoon overleggen!! Succes en gefeliciteerd met je zwangerschap!!
die pijn bij je schouders kan ook van je darmen komen die nu anders gaan liggen. heb je toevallig ook last van slecht naar wc kunnen. want daar kan het ook aan liggen. er zitten banden aan je darmen vast die ook verbinding hebben met je schouders ik heb dit gehad toen ik erg last van mijn darmen had ben in het ziekenhuis geholpen en daar zeiden ze dat dat samen hing dus kan goed want als jezwanger bent gaan je darmen ook verplaatsen enz dus misschien is het dat wel. ik zou het gewoon even navragen en je niet te druk maken. hou me even op de hoogte want ik had er pas ook last van toen ik nog zwanger was...
Hoi Meiden, Bedankt voor jullie reactie. Ik heb idd erg last van mijn darmen op het moment. Slecht naar toilet kunnen, uit het niks ineens diarree...dus het zou er inderdaad mee te maken kunnen hebb en. Ik krijg de 22e eerste echo, dus erg benieuwd! Ik voel mij verder ook goed gelukkig! Dus maar even afwachten nog...
als je verder nog geen klachten hebt, zoals bloedverlies, heftige buikpijn e.d. zou ik proberen er lekker van te genieten meid! het klinkt gewoon allemaal prima!