Gisteren eindelijk bij de huisarts geweest. Zij kon er natuurlijk ook nog niets definitiefs van zeggen, maar heeft bloed afgenomen. Kan vanavond bellen. Uit de bloedafname hoeft nog geen definitief antwoord te komen, daarom heeft ze geregeld dat ik deze week nog ergens anders een echo krijg. Zij was ook verbaasd over de houding van de (secretaresse van) mijn gyne. Heb nog altijd licht bloedverlies (vooral ´s ochtends) en het lijkt nog steeds op een normale ongesteldheid. Hopelijk heb ik binnen een paar dagen nu echt duidelijkheid.
Helaas, ook ik mag definitief naar het ´miskraam´ forum. Vandaag voor de echo geweest (niet bij de gyn). De dokter heeft heel lang zitten turen: Hij zag wel een embryonale vorm van ca. 1.2 cm, maar geen teken van leven (geen hartslag en geen aders). Hij vond ook dat het inderdaad leek op een spontane miskraam. Ik heb nog niet de resultaten van de bloedtest terug, maar uit het feit dat ik nog steeds aan het bloeden ben (nu meer dan een week) en al mijn (lichte) symptomen weg zijn, weet ik genoeg. Het gevoel is ook weg. Waar ik natuurlijk nog verdrietiger van wordt is dat het niet´ vanzelf´ weggaat. Ik zal waarschijnlijk op moeten voor een curettage. Ik ga eens even bijlezen op het miskraam forum. Dank voor al jullie steun!