Zo en echo en zo zenuwachtig. ..

Discussion in 'Zwangerschap' started by mama1803, Oct 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Ik heb binnen nu en 20 min een echo i v.m. sinds gisteren steken in mijn schouder dus moet voor echo om te checken of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. ... Zo zenuwachtig pfffff

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    heel veel success xx

3. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Steken in je schouder? Snap t denk niet

Maar hopelijk goede echo!!!

4. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    hoe is het gegaan?

5. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Niet zulk leuk nieuws. De pest is Ik weet totaal niet hoe ver ik ben maar op de echo waren dus twee lege vruchtzakjes te zien maar of ze echt leeg zijn is Nog afwachten maar twee vruchtzakjes betekend dus een tweeling. ... maar ze zei dat ik uit moest gaan van een miskraam maar heb nu nog geen buikpijn of bloedverlies. .. volgende week weer een echo zou het kunnen dat ik nog minder ver ben? Ken wel janken. .....

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

Apr 7, 2013
    1,320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    heel veel sterkte meis hopelijk volgende keer met de echo positief

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

Apr 8, 2013
    3,456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Pfff... Jeetje mama1803.... Hoop je duidelijkheid te krijgen, hoor je dit... Kan niks anders doen dan je heel veel succes en sterkte te wensen voor de week die nu komen gaat.

8. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - Belgiƫ
    Pfff ik hoop dat deze dagen snel voor je om zijn en dat je volgende keer duidelijkheid hebt en alsnog mooie echo te zien krijgt!

9. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Ik heb volgende week vrijdag weer een echo. Ik weet gewoon totaal niet hoe ver ik ben omdat ik Door de pil heen zwanger ben geraakt. In een vrucht zake was wel iets te zien maar nog zo klein. Op 13 september had Ik en positief digitale test met daarop 1-2 zwanger paar dagen later weer gedaan stond weer 1-2 zwanger. Dus stel dat dat 1 week zou zijn zou het betekenen dat ik nu nog maar 5 weken en past dagen ben dus dan zou het kunnen kloppen dat er nog niks te zien is. Want de gewone test die ik die dag ook Had gedaan was toen ook super licht. Net wel met niet te zien zeg maar. ... pas een week geleden was ie echt duidelijk donker. Probeert positief te blijven. Ook zei zij dat ik ook moest proberen het nieuwe positief te zien kan het alleen maar mee vallen. Wat zal dit een slopende 1.5 week worden

10. Bernie

Bernie Actief lid

Feb 11, 2009
    258
    17
    18
    He wat sneu! Zit je mij te steunen en gaat het bij jou ook helemaal niet lekker!
    Ik heb echt goede hoop dat het nog allemaal goed gaat komen voor jou (geen bloedverlies toch?). Veel sterkte!

11. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Nee geen bloedverlies voel me ook nog echt zwanger maar goed wel allemaal niks te zeggen. Gewoon kwestie van afwachten. Maar toch denk Ik dat ik vroeger ben dan ik dacht.

12. Sempje

Sempje Niet meer actief

Wat spannend voor je!
    Zal duimen dat je volgende week meer mag zien!

13. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Maar hoe kom ik in hemelsnaam die 1.5 week Door pfffff het lijkt nu ook of nu alleen maar meer zwangerschap kwalen krijg. .... en moe dat ik ben sta gewoon te trillen op mijn benen

14. miepens

miepens Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    1,160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Balen dat je nu niet zo'n positief nieuws hebt gekregen. Maar het klopt, je kunt op dit moment niets anders doen dan afwachten.
    ikzelf heb deze zwangerschap een aantal vroege eco's gehad. bij 5 weken een vruchtzakje, maar bij 6,5 week helemaal niets in het vruchtzakje. Uiteindelijk zagen we bij mij pas bij 7,5 week een vruchtje. Dus je kunt je voorstellen dat die week echt een hel is geweest. Maar daar moet je nu eenmaal door heen. Probeer afleiding te zoeken en eventueel bij een paar mensen je verhaal te delen, zodat je niet met dit "geheim" alleen hoeft rond te lopen

15. mama1803

mama1803 Actief lid

Sep 14, 2013
    401
    0
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    Dus er is Nog hoop. ... Ik zag in een vruchtzakje wel iets zitten..... Ik blijf positief want op de een of andere manier krijg ik van mijn lichaam en seintje dat het wel goed zit.

16. miepens

miepens Fanatiek lid

Nov 24, 2009
    1,160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Mijn intuitie heeft vanaf het begin ook aangevoeld dat het wel goed zat. Maar toen we dus bij 6,5 week geen vruchtje zagen gaf dat een enorme knauw in mijn intuitie. Blijkbaar liet mijn lichaam me in de steek, want ik als wetenschapper wist ook dat een echo niet kan liegen. toen een week later het toch goed bleek te zijn, gaf me dat zo'n opluchting. Niet alleen dat mijn zwangerschap nog goed zat, maar ook dat ik mijn intuitie weer kon vertrouwen.
    Het is natuurlijk niet dat het gevaar geweken was, bij 7,5 week. Dat wordt pas rond 12 weken minder. Maar in ieder geval zakt de kans op miskraam enorm op het moment dat je een goede echo hebt.

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hi meis,

Ik heb bij mijn dochtertje ook hetzelfde gehad. Ik wist dus ook niet hoe lang ik al zwanger was, omdat ik geen regelmatige cyclus heb. Eerst echo en toen zag ze alleen dik baarmoederslijmvlies, ze zei:de grootste kans is dat je een miskraam krijgt.. Maar misschien is t nog te vroeg.. Ik mocht 3 weken wachten... :$
    Dit waren de langste en verschrikkelijkste weken uit mijn leven!! Maar t wachten werd beloond en we zagen toen een kloppend hartje met 7 weken. Bij de 1e echo was ik dus nog maar 4 weken.

Half jaar geleden was ik ook zwanger en bij de 7e week een echo gehad en toen dus wel een leeg vruchtzakje.. Met 8 weken een miskraam moeten opwekken... Dus t kan alle kanten op!!

Omdat je niet weet hoe lang je al zwanger bent is er een grote kans dat t nog te vroeg is he, ik ga duimen voor je dat dit t geval is!!

Sterkte met wachten!! Ik ben ook net weer zwager en ik vond het verschrikkelijk eng ook nu!

Share This Page