Wie herkent dit? Tot ruim twaalf weken bijna geen klachten. En sinds gisteren ineens niks binnen kunnen houden, ontzettend slap, rugpijn enzovoorts... Dit hoort er natuurlijk allemaal bij, maar vond het zo fijn die weken klachtenvrij! Wilde dit even van mijn afschrijven. De zwangerschap en bijbehorende ellende gaat nu echt beginnen ben ik bang..
Mijn god, toen ik die topictitel zag in combinatie met jouw naam schrok ik me dood! Sterkte met de kwaaltjes, ik denk dat ze er inderdaad gewoon bij horen! Je moet maar zo denken: het is voor een goed doel .
Hopelijk is het gewoon even een momentopname? Ik heb ook wel eens een dag dat ik mijn rug voel of futloos ben, maar dat is de dag erna meestal wel weer voorbij. Heb sowieso wel eens dagen dat ik me futloos voel, ook toen ik nog niet zwanger was
Heb je niet gewoon een griepje opgelopen? Wie weet voel je je over een paar dagen weer op en top fit! Kom op meid! Ik schrok me rot van je titel!
Jeetje schrok me dood toen ik je naam zag met topictitel. Ik had het juist andersom..misschien is het wel even van tijdelijke aard en vanaf 15 weken kun je hopelijk ook weer klachtvrij genieten..
Ik had ook pas last van misselijkheid vanaf een week of 9 en heeft denk tot zo'n 16 weken geduurd... Heel vervelend!
Ik heb altijd groot respect voor vrouwen die tot het eind mega fit blijven. Vorige zwangerschappen al snel minder fit, snel duizelig en rugpijn, en harde buiken vanaf 13 wk ( bij mijn dochter zo goed als plat gelegen vanaf week 18-19). Nu ben ik 16 weken, en heb op m'n werk echt al moeite de dag vol te houden ( verpleging). Buik is ook mega en zit al flink in de weg. Het is voor een prachtig doel
Ik had tot 11 weken bijna nergens last van (alleen moe). Daarna kwam bij mij de ellende. Maar ik moet zeggen, dat sinds ik de 20 weken heb aangetikt, het weer stukken beter gaat. Ik hoop voor je dat het niet zo lang duurt als bij mij, of dat het gewoon een griepje oid is.
Dankjewel allemaal, en het was niet mijn bedoeling om sommige aan het schrikken te maken.. Denk zelf misschien ook een griepje, en die hitte zal ook wel meespelen. Hoop dat ik me gauw weer beter zal voelen
Zo herkenbaar helaas hier ook.. sinds een week of 3 vet vaak misselijk moest zelfs spugen en zo'n vreselijke hoofdpijn. Oh en dan die dromen!! Vanacht werd ik wakker omdat er een kever op m'n arm liep dus ik dat beest weg getikt maar de hele nacht heb ik hier een nachtmerrie over gehad voelde hele tijd kriebels en droomde dat mijn bed onder zat. Zo idioot haha. Het is inderdaad voor een goed doel maar soms even klagen mag he. Ik ben ook kapot na het werken moet ik echt ff op bed liggen.
Een baby laten groeien kost energie he Hier was ik ziek van week 6 tot week 16. Daarna energiek tot week 26. Sindsdien last met slapen, 's nachts veel plassen, meer nood aan dutjes, maagzuur door de baby die duwt,... Even doorbijten, het is het heus wel waard
Je liet me schrikken dacht even dat het game over voor je was!! Hier begin ik juist eindelijk beetje bij te trekken maar had af en toe opeens een goede dag na soms een kotsmisselijke. Denk dat t weer je ook wel parte kan spelen nu hoor!
Omeprazol werkt goed bij een maag die van streek is. Maar vergeet niet dat je van deze hitte idd ook behoorlijk naar kunt worden als je niet voldoende drinkt!
Ik moest Bij mijn zoontje Ook ineens in week 12 ontzettend veel overgeven. In week 13 was het Weer helemaal over.