Opluchting... toch hartje gehoord...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle2911, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hai allemaal,

vandaag voor het eerst bij de VK geweest (nadat we de eerste 10 weken door de functie-afdeling van het ZH te zijn begeleid). Nu 12+1 weken zwanger. Dit is mijn 2e zwangerschap en ik ben nog steeds zo snel ongerust. We hebben het ook nog steeds niet aan iedereen verteld... Nu weet ik dat het kan gebeuren dat de VK het hartje niet kan horen met 12 weken. Dus daar lag ik vanmiddag op dat bed, met het zweet in mijn handen. En zij maar luisteren.... en het duurde zo lang.... alleen mijn hartslag te horen.... Ik stierf zo ongeveer 1000 doden... en toen vroeg ze ook nog wanneer ik mijn laatste echo had gehad... en toen: JA! he he eindelijk een hartje! Pffff wat was ik opgelucht! Het bleek al redelijk hoog te zitten! Vandaar dat ze het niet meteen kon vinden... Ik kon wel huilen van blijdschap! Ik heb me voorgenomen dat ik er nu toch maar eens van moet gaan genieten. Over 4 weken mag ik weer heen (kijk er nu al naar uit!)

wat zal ik lekker slapen :)

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker slapen zo! Opluchting dan he, als je een hartje hoort!

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Lekker dromen!

Enne... bij mij is het ze pas gelukt om het hartje met 23 weken te vinden!! Daarvoor bij elke controle niks te vinden dus elke keer met een echo gekeken;) Wat ook niet verkeerd was hoor... haha!

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Heerlijk geluid is dat hé!. Zou zeggen geniet er lekker van :D
    Ik had het zelf ook de eerste keer dat ze ff aan het zoeken was naar het hartje.. heb toen ook bijna gehuild hihi.

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Verloskundige kon t bij mij ook niet vinden, terwijl ik zelf met de angelsound al vanaf 9 plus 3 het hartje vindt.

Ik was dus niet in paniek, zij zette direct de echo erop..haha om et kijken waar ze de doppler neer moest zetten, maar dat deed ze niet meer ;) ze vond de echo voldoende ;)

Deel Deze Pagina