Hai allemaal, vandaag voor het eerst bij de VK geweest (nadat we de eerste 10 weken door de functie-afdeling van het ZH te zijn begeleid). Nu 12+1 weken zwanger. Dit is mijn 2e zwangerschap en ik ben nog steeds zo snel ongerust. We hebben het ook nog steeds niet aan iedereen verteld... Nu weet ik dat het kan gebeuren dat de VK het hartje niet kan horen met 12 weken. Dus daar lag ik vanmiddag op dat bed, met het zweet in mijn handen. En zij maar luisteren.... en het duurde zo lang.... alleen mijn hartslag te horen.... Ik stierf zo ongeveer 1000 doden... en toen vroeg ze ook nog wanneer ik mijn laatste echo had gehad... en toen: JA! he he eindelijk een hartje! Pffff wat was ik opgelucht! Het bleek al redelijk hoog te zitten! Vandaar dat ze het niet meteen kon vinden... Ik kon wel huilen van blijdschap! Ik heb me voorgenomen dat ik er nu toch maar eens van moet gaan genieten. Over 4 weken mag ik weer heen (kijk er nu al naar uit!) wat zal ik lekker slapen
Lekker dromen! Enne... bij mij is het ze pas gelukt om het hartje met 23 weken te vinden!! Daarvoor bij elke controle niks te vinden dus elke keer met een echo gekeken Wat ook niet verkeerd was hoor... haha!
Heerlijk geluid is dat hé!. Zou zeggen geniet er lekker van Ik had het zelf ook de eerste keer dat ze ff aan het zoeken was naar het hartje.. heb toen ook bijna gehuild hihi.
Verloskundige kon t bij mij ook niet vinden, terwijl ik zelf met de angelsound al vanaf 9 plus 3 het hartje vindt. Ik was dus niet in paniek, zij zette direct de echo erop..haha om et kijken waar ze de doppler neer moest zetten, maar dat deed ze niet meer ze vond de echo voldoende