Hallo, Ik heb even een vraagje.. Ik heb vaak een erg drukkend gevoel aan de onderkant. En dat voel ik dan ook weer in mijn vagina zeg maar. Zijn dit de banden? Dit is mijn tweede zwangerschap. En kan het me bij de eerste niet herinneren. Groetjes
Hoi Chantallie24, een veel voorkomende klacht hoor,m dus ben gerust. Het kunnen inderdaad je banden zijn die dat vervelende gevoel in je vagina geven. Ook kunnen door de groeiende baarmoeder soms wat zenuwen in de beknelling komen waardoor je pijn kunt ervaren. Hoe vaker je zwanger bent hoe meer, eerder en langer de klachten kunnen zijn/duren. Geeft niets, maar je moet proberen in deze zwangerschap net iets eerder toe te geven aan de klachten van je lijf omdat je gewoon al drukker bent met het kindje dat al rondloopt. Dus op tijd gaan zitten of een lekker warme kruik tegen je buik. Vaak gaat het na week 16 weer een stuk beter. Groetjes Brigitte
Hallo Brigitte, Bedankt voor je antwoord! Ben in ieder geval weer gerustgesteld. En probeer als het even kan mijn rust te pakken. Groetjes Chantallie24