bloedverlies met 1 klein "snotje"

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Boow, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boow

Boow Lid

1 mei 2011
    64
    0
    0
    administratief medewerkster
    Oostzaan
    Hallo,

Ik ben er dit weekend achter gekomen dat ik zwanger ben (ongeveer 4 weken en 4 dagen), dit is ook de week dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten zijn. nu had ik maandag 1x helderrood bloedverlies, niet veel alleen bij het afvegen, daarvoor en daarna was het beetje lichtroze maar over het algemeen beetje bruin (alleen bij afvegen en niet veel), nu had ik gister weer 1 moment van helderrood bloedverlies (beide keren was het trouwens heel vloeibaar en niet veel) en de rest van de dag ook alleen bij het afvegen beetje bruin/licht roze, vandaag weer alleen bij het afvegen bloedverlies, tot op dit moment is het vooraal roze/oranje, wel weer 1 moment gehad van helderrood dun en vloeibaar bloed, vanmiddag zat daar ineens een heel klein "snotje" in, om het zo maar even te noemen, echt een bloedstolseltje van nog geen 0,5 cm groot in een langwerpige vorm (geen idee hoe ik het precies moet omschrijven), is dit een miskraam of gaat dit een miskraam worden? of kan het ook voorkomen dat er toevallig wat bij zit maar dat het niets te beteken heeft, het "snotje" had ook echt een donkerrode kleur, dus niet gelig ofzo zoals ik wel vaker heb gelezen, ik had het een beetje afgespoeld maar het was echt gewoon bloed, kon er niets anders in ontdekken. sorry als het een beetje een warrig verhaal is maar ik ben nu een beetje gestresst.... ik heb trouwens al een week een zeurend gevoel in mijn buik (darmen en baarmoeder) maar niet echt krampen ofzo, als ik bv ongesteld moet worden is het veel erger (maar niet zo erg dat ik krom loop hoor) kan iemand me geruststellen of moet ik er rekening mee houden dat ik een miskraam heb gehad (of ga krijgen)?

groetjes Bo

2. Boow

Boow Lid

1 mei 2011
    64
    0
    0
    Oostzaan
    Help???

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het is niet handig als je zelf op je eigen vraag gaat antwoorden, want dan staat er een 1 achter en denken wij dat de vraag beantwoord is.
    Wij proberen zo snel mogelijk vragen te beantwoorden, maar zijn niet altijd in de gelegenheid om dit dagelijks te doen.

Het is lastig te zeggen of je een miskraam krijgt of dat er een andere reden is waarom je bloedverlies hebt.
    Bij helder rood bloedverlies mag je altijd je verloskundige bellen.
    Dus dat ook in dit geval.

Helaas is het nog te vroeg om wat met de echo te zien. Dus zal het waarschijnlijk echt even afwachten zijn. En aankijken wat het bloedverlies verder doet.

Succes.

Groetjes Ineke

4. Boow

Boow Lid

1 mei 2011
    64
    0
    0
    Oostzaan
    Ja dat klopt. Ik ben gewoon zo bang dat het nu al mis gaat. Maar 2 weken wachten duurt zo lang. Maar helaas moet ik het afwachten. Maar kleine klontjes betekend dus niet altijd een miskraam? Tenminste, 1 klein klontje in mijn geval dan, ik heb nu gewoon weer heel lichtbruin en een heel klein beetje bij het afvegen. Dit is zo raar allemaal. Maar ik wacht het helaas maar af. Bedankt voor het antwoord.

5. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Is ook heel lastig om zo lang te moeten wachten, maar er is nu nog niks te zien op de echo en dan geeft dat alleen maar meer onzekerheid.
    Dat kleine klontje wilt niet met zekerheid zeggen dat het een miskraam is. Echt afwachten.

Succes met afwachten.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina