Hoi, Ik las vanmorgen een topic van iemand die zich verveelde tijdens haar zwangerschapsverlof en dat heeft me aan het denken gezet, want ja wat ga je allemaal doen? In de maand augustus ben ik met verlof en nu lijkt het me leuk om met mijn partner nog wat dingen te ondernemen, dagjes weg te gaan zolang mijn lichaam dat ok vindt natuurlijk. Wat kunnen jullie aanraden? wat hebben jullie nog gedaan samen in de laatste weken?
Vaak uiteten Weekendje weg, alhoewel ik met 31 weken niet meer mocht vliegen dus alleen in NL weg Bioscoopje pakken sexytime.. als je daar nog zin in hebt.. Maar bovenstaande gaat eigenlijk ook nog prima als de kleine er nog is, alleen is het dan even wat meer plannen!
Series kijken (daarna kan je een tijdje niet meer) Lekker uit eten Naar het strand Weekendje weg naar een stad Spa en/of massage
Uit eten, terrasje pakken, sexen, op de bank languit liggen en film/serie kijken, nog een keer gaan stappen en nu met het voetbal heel erg genieten dat je lekker in de kroeg oid kan kijken. Wij zijn ook lekker een weekendje weg geweest nog.
Zit nog niet iets tussen waarvan ik zeg, ja dat gaan we eens doen. Bioscoop, sauna en serie kijken houden we niet van. Terrasje pakken en uitwaaien op strand wel maar vooral bij dat laatste wil ik dan ook wat gaan doen en niet alleen uitwaaien aangezien wij niet in de buurt van de kust wonen.
Ik zou dan gewoon de dingen gaan doen die jullie altijd samen doen? Ik neem aan dat jullie gelijke interesses hebben wat jullie nu al in jullie vrije tijd doen? Dat dan nog even extra! En naar de kust: lekker weekend weg van maken, naar een leuke stad, museum, theatervoorstelling, uiteten?