nachtwerk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liefje, 29 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik ben verpleegkundige van beroep en ik doe vaste nacht, dat besluit heb ik genomen omdat ik het door problemen met mijn rug te moeilijk had om nog overdag goed te functioneren. Nu ik zwanger ben probeer ik wel om mijn werk tijdens de nacht verder te zetten, maar ik voel dat het moeilijker is dan anders, ik ben nogal heel vlug moet en kan me niet zo goed meer concentreren, nu vraag ik me af of het dan niet beter is om te stoppen met werken of niet? wat denken jullie heeft er iemand hier ervaring mee?

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Het lijkt me iig zwaar alleen maar nachten te werken tijdens je zwangerschap. Ik werk alleen maar avonddiensten en merk al dat ik het met periodes heel erg moeillijk heb om de avond door te komen.
    Ik zou dit ook eens met je VK bespreken, kijken wat zij hiervan vindt.

3. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    het probleem is wel dat ons ziekenhuis overgenomen is door een ander ziekenhuis en we werken er maar ps voor vanaf eind juni, nu ben ik bang dat als ik te vlug thuis ga blijven ze me mss mijn ontslag gaan geven.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou als ik jou was ook even advies vragen aan je vk... je moet toch goed naar je lichaam luisteren tijdens de zwangerschap!

Succes ermee! ;)

Gr. Miranda

5. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik ben van Belgie en ik heb geen VK (als dit een vroedkundige) is toch :) weet niet hoe het in nederland in zijn werk gaat. Mijn zwangerschap word opgevolgd door een gyneacoloog.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0