ongesteldheidsbuikpijn en donkere afscheiding (lichtbruin) Nod dag.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Olicha, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hallo Dames,

Ik kan mezelf niet bedwingen en wil toch even het volgende vragen:

Ik heb vorige week vroeg positief getest en hartstikke blij natuurlijk, echter bang vanwege een maand eerder waarop ik positief leek te testen ( vaag streep, wat elke dag vager werd totdat het weg was en op dag van ongesteldheid, gewoon ongesteld werd). Nu,was gister dus mijn ongesteldheid dag en had ik behalve een gevoelige buik( ongesteldheid gevoel) aan het eind van de dag een beetje licht bruine afscheiding.

De hele dag vol zenuwen natuurlijk en bij het zien van deze afscheiding, lichtelijk in paniek. Ik wil natuurlijk niet dat het verkeerd afloopt.

Hebben meerdere vrouwen hier last van (gehad)???:(

Groetjes Olicha

2. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt als innesteling. Op brabbels.com kun je van week tot week volgens wat er gebeurt, dit staat er bij week 7:

Licht bloedverlies - Het kan zijn dat je nog steeds heel af en toe wat bloed verliest. Dit kan oud bloed zijn, van de innesteling enkele weken geleden. Oud bloed ziet er bruiner uit dan nieuw (rood) bloed. Vaak gaat het dan om enkele druppeltjes bloed. Als je meer bloed verliest, is het altijd verstandig contact op te nemen met de huisarts, verloskundige of gynaecoloog.

Kortom, ik denk niet dat je redenen tot ongerustheid hebt!

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Het kan inderdaad zijn dat het innesteling is...

spannend!

4. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoe gaat het nu ?? was het innestelingsbloeding? aan je banner te zien gaat alles goed?
    groetjes

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik heb dit een ruime week rond nod gehad. Zelfs later in de zwangerschap meerdere malen bloed verloren, maar mini ligt hier gezond en wel in de box!

6. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hallo dames,

Bedankt voor het reageren! Tegen 3 weken had ik een innestelingsbloeding ( 8 dagen voor mijnnod) toen had ik echt bloedvlekjes in ondergoed ( zo ben ik ook erachter gekomen zwanger te zijn). De bruine afscheiding was van mijn (normaal) menstruatiedag, ik denk nog van wat ik eerder had verloren?

Sindsdien geen bruine afscheiding meer gehad, genoeg andere kwalem gerelateerd Aan zwangerschap en hoge hcg level, dus voor nu gaat het uitstekend!

Liga, ik zie dat jij mag testen vandaag, spannend! Hoop op een mooi positief 2e dikke streep!

Frummel, hoe oud is jouw kleine nu?

kitty dank je, zo te zien heb je gelijk! Ik mag het as maandag de 24e bevestigen met een echo! Duimen :)

Kimmuh: jij bent al een stuk verder, wauw! Kan je volop genieten van de zwangerschap of stuit je soms ook op kwalen?

Liefs!

7. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je olicha en nog gefeliciteerd met je zwangerschap blij te lezen dat het goed met je gaat :)
    Ik heb vanmorgen getest op dag 30 helaas negatief (k2v5) maar nog steeds niet ongesteld..
    Gr.

8. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hmm! Even afwachten dus en als het morgen er nog niet is weer testen?hoe voel je je verder? Heb je ergens last van? Wat denk je zelf, zou je het kunnen zijn?

Heb je een regelmatig cyclus??

Gebruik je ovutesten of gewoon op gevoel?

Haha sorry voor de vele vragen!

Ik duim voor je! Succes!!

9. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor mij ?:cool::)
    dank je wel hi,
    de vele vragen zijn niet erg hoor haha !

ik ben inmiddels ongesteld geworden op dag 31 van mijn cyclus helaas..:(
    ik heb een gemiddelde cyclus van 29 dagen, kijk maar in me handtekening ik zat in ronde 7 nu op naar ronde 8. ik gebruik geen ovu testen en temp ook niet meer op gevoel idd en de billings methode hmm misschien ga ik toch maar info opzoeken over tempen en ovu testen maar wil dit eigelijk pas doen als ik na een jaar nog niet zwanger ben. liefs mij

10. Olicha

Olicha Niet meer actief

Liga, ik snap het. Jammer dat je je periode weer hebt gekregen, maar op naar de volgende ronde! Op naar een mooi wonder.. :)

Ikheb ovutesten gebruikt om erachter te komen wanneer mijn vruchtbare perioden waren omdat ik met de pil gestopt was. Ik dacht dat mijn hormoonhuishouding een rommeltje was. De eerste keer werd ik volgens mij op dag 35 ongesteld. En toen dacht ik, hmm.. Loopt alles wel goed, de maand daarop 31,toen was ik al begonnen met ovu. En de volgende maand, ging ik uit van de 31 maar was toen al zwanger. Mijn eisprong was de ene maand anders dan op de ander.
    Voor mij werd het wel wat duidelijker. De eerste 31, ben ik ook zwanger geworden maar dat is meteen misgegaan en ben ik met menstruatieperiode (31e dag) toch ongesteld geworden.

Maar volg je gevoel en dan komt het vanzelf goed.
    Ik neem aan dat je geen kramp of buikpijn krijgt ten tijde van eisprong?
    Heel stom. Maar ikwas op dag 14 begonnen met ovu testen, dag 18 dacht ik, ik sla 2 dagen over.. Om testen te besparen en omdat ik druk was, op dag 20 dacht ik, nog een dagje overslaan? maar in de avond kreeg ik een krampje in mijn buik, waardoor ik voor enkele minuten pijn had bij lopen en zitten. Toen dacht ik..toch even testen..( ik had erover gehoord en gelezen) en daar was die mooie 2e streep!
    Volgende dag weer weg..( ochtend).

Ik gebruikte de 2e X CB digital. Met smileys, handiger, positief resultaat!

Succes meid! Ik duim voor je!!!

Liefsss

Deel Deze Pagina