bloedverlies met 6 weken

Discussion in 'Miskraam' started by Ellen33, Aug 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wens2011

wens2011 Lid

Feb 13, 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Ellen,
    Wat naar om te horen dat het niet goed is. Kan me goed voorstellen dat je veel vragen hebt. Heeft de vk geen antwoorden kunnen geven? Ik kan je niet veel vertellen over wat "normaal" is. Dit is mijn eerste zwangerschap en dus wellicht ook mijn eerste miskraam.
    Ik heb wel het een en ander gelezen dat je lichaam nu nog niet in de gaten heeft dat je niet meer zwanger bent, vandaar dat de kwaaltjes nog aan kunnen houden.
    Ik zou proberen je niet te veel zorgen te maken over wat er mis kan zijn. Al weet ik dat dat makkelijk is om te zeggen. Veel sterkte de komende tijd. Ik vind het wachten ook het ergste. Als je maar duidelijkheid zou hebben, dan kan je daar mee verder.

Ik heb dinsdag mijn tweede echo. Vandaag nauwelijks bloedverlies gehad en geen buikpijn ofzo. Wel heb ik juist het gevoel dat mijn zwangerschapskwaaltjes minder zijn geworden. Geen last van pijnlijke borsten en ben ook veel minder misselijk. Heb me voorgenomen er voorlopig maar van uit te gaan dat het nog goed zit. (klinkt heel nuchter, maar lukt niet altijd) Hopelijk weet ik dinsdag meer.

2. Ellen33

Ellen33 Lid

Jun 20, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi wens,

heel veel sterkte met het afwachten. Er is niks van te zeggen, de een heeft megabloedingen en alles blijkt goed. Ik verloor minimaal bloed en het is niet goed. IK vind dat ik veel te lang moet wachten op de volgende echo. Wil graag weten waar ik aan toe ben en als het niet goed is moet het er zo snel mogelijk uit. Sterkte met afwachten en hopelijk loopt het goed af.

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ellen: zo ging het helaas ook bij mijn mk... ik had bloedverlies en bij de echo met 7 weken, bleek het vruchtje pas 5+2 te zijn, wel een sterk hartje dat klopte... maar goed, er zat zo'n groot verschil tussen wat ik zou moeten zijn en hoe ver de echo aangaf dat ik was dat de kans groot was dat het mis ging...
    2 weken later weer een echo waaruit bleek dat het vruchtje nog wel iets gegroeid was naar de termijn van 7 weken (terwijl ik 9 moest zijn), maar dat het hartje gestopt was met kloppen... 3 dagen later kwam de mk op gang...

sterkte!

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Hey ellen wat vervelend omte horen dat het iet goed is :(
    Ik hoop voor je da alles snel achter de rug is meis.
    Sterkte en een dikke knuffel!

Share This Page