Bloedverlies met 6 weken

Discussion in 'Miskraam' started by Blossoms, Jan 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blossoms

Blossoms Nieuw lid

Jan 19, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds 4 dagen bloederige afscheiding. Het begon met roze, toen rood en nu is t bruin. Ik heb de eerste dag mijn vk gebeld en die doen er heel luchtjes over, dat het wel normaal is, maar ik baar me echt zorgen natuurlijk. Het bloed is ook meer geworden maar het zijn nog steeds druppels. Heeft iemand dit nog meer meegemaakt en nog steeds een goede zwangerschap gehad?

2. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

Feb 4, 2011
    652
    252
    43
    Wanneer heb je weer een echo? Ik werd niet goed van al die vroege echo's, en niemand durft er iets over te zeggen. Zolang jij een kloppend hartje hebt is het goed, bloedverlies komt heel veel voor in het begin. Hoeft niks te betekenen. Helaas ging het bij ons wel mis.

3. Blossoms

Blossoms Nieuw lid

Jan 19, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn echo pas 24 februari. En ze willen me niet eerder zien omdat het volgens hun volkomen normaal is, maar ik ga dus op vakantie volgende week en wil graag wat meer zekerheid vandaar.

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik zou dan voor je vakantie een pretecho laten maken. Ik heb dat afgelopen jaar ook gedaan vlak voor mn vakantie. Helaas slecht nieuws gekregen en er kon niet zo snel iets aan gedaan worden voor de vakantie. Maar ik vond het fijn om te weten dat er ieder moment iets kon gebeuren en was daar goed op voorbereid.

Hopelijk is het bij jou iets onschuldigs. Vervelend dat je niet eerder bij je vk mag komen, zeker omdat je op vakantie gaat.

5. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

Feb 4, 2011
    652
    252
    43
    Ik zou dan toch de vk verzoeken om een controle-echo i.v.m. je vakantie, zeker als je gaat vliegen of ver weg gaat wil je weten of je een miskraam in het vliegtuig gaat krijgen of moeilijker medische hulp kunt krijgen. Het lijkt me echt horror om in een frans, spaans of italiaans ziekenhuis een curettage te moeten krijgen.

Het gaat me ook echt te ver om een pretecho daarvoor te gebruiken hoor. Die mensen zijn daar niet voor en als er twijfel is moet je toch weer doorgestuurd worden.

6. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Mijn vk praktijk maakt zelf geen echo's dus je moet altijd naar het echobureau. Dezelfde echoscopisten maken dus ook echo's op eigen verzoek.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Bah wat een onzekerheid!
    Met 6.2 was bij mij al een mooi vruchtje te zien.
    Ik zou ook echo zelf plannen.

Mijn bloedverlies liep ook uit op een miskraam,hopelijk bij jou niet!
    Sterkte!:(

8. Lasas

Lasas Bekend lid

Aug 20, 2013
    993
    30
    28
    Ik zou ook je angst bespreken nogmaals met je verloskundige en zeggen over je vakantie.
    Als het doorzet en een miskraam word en je bent op vakantie lijkt mij dat echt vreselijk!

Hier was bloedverlies altijd mis helaas!
    Veel sterkte en hoop dat beeb blijft plakken.

9. Blossoms

Blossoms Nieuw lid

Jan 19, 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties, ik zal ze zometeen weer bellen en hopelijk mag ik eerder komen. Ik ben zo ongerust en ik vind dat ze helemaal niets doen om mij gerust te stellen. Ik laat het weten..

10. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik heb het ook van week 5-8 gehad. Maar het is toch echt goed gegaan.. ze is nu bijna 10 maanden:D

11. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Goed dat je belt.. Hoop dat ze je nu wat meer gerust kunnen stellen. Op dit termijn kun je volgens mij op een echo ook nog maar vrij weinig zien. Maar het zou fijn zijn als ze je op een of andere manier een beetje van die ongerustheid af kunnen helpen. Sterkte!

Share This Page