goedenmorgen... Ik ben gister met 35 weken zwangerschap opgenomen in het ziekenhuis omdat ik mondjesmaat vruchtwater verlies.... nou heb ik nog geen arts gesproken verder.. maar ik vroeg me af.. als ik nou mondjesmaat vruchtwater verlies kan dat ook weer ophouden??? of betekend dat echt dat mijn vliezen zijn gebroken... zolang ik op bed zit verlies ik niets. het is uiteraard alleen met lopen.. begreep dat als de baby nog niet wil komen. ze met 37 weken de kleine willen halen... zou er nog een kans zijn dat ik naar huis mag als het goed blijft gaan.. of heb ik gewoon dikke pech??? ben benieuwd wat jullie erover zeggen en/of denken... liefs Denise
Hallo Denise. Als de vliezen gebroken zijn, kan dit niet ineens weer dicht gaan. Dus eenmaal gebroken vliezen blijft gebroken vliezen. En dus ook het vruchtwater verliezen. Het is afhankelijk van ziekenhuis en arts of je evt. nog naar huis mag. Je zal je temperatuur goed in de gaten moeten houden en natuurlijk alert zijn op leven. Succes. Groetjes Ineke.