So... I am pregnant again! We hebben het 1x onveilig gedaan... Ik dacht laat me er een testje tegenaan gooien zodat ik mezelf niet gek hoef te maken. Zie hier het resultaat Nadat we (ik vooral!) van de schrik zijn bekomen, zijn we nu zó blij! Onze meid word grote zus!
Dat zal best even schrikken geweest zijn dan. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hoe oud is je dochtertje?
Na heel lang turen zie ik m eindelijk in de verte ! Hhahah geintje wat een knaller geniet er van.. gefeliciteerd x
Gefeliciteerd! Hier het zelfde verhaal, 1 keer in the heat of the moment eventjes zonder en hoppa raak! Terwijl het bij ons eerste meisje 9 rondes duurde. Super blij! Hoe ver ben jij?
Haha hier moest ik hardop om lachen Echt, ik was nog niet van de wc af en er stonden al 2 strepen. Ik dacht ach joh, die goedkope action testen kloppen niet 😂
Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd! Gek hé hoe dat kan verschillen? Maar top dat het nu om 1 keer raak is bij jullie! Ik ben ook super blij 😍 Vind het zo leuk en spannend weer allemaal 🤗 Maandag ben ik 8 weken en jij?