Ik ben 9 weken geleden bevallen, maar helaas ik verlies van die druppeltjes urine. Ik merk het niet dat ik het doe, maar toch is m'n onderbroek vochtig. Baal ervan! Wie herkent dit? En wat kan ik eraan doen? Hoef nu toch niet de rest van mijn leven met inlegkruisjes te lopen hoop ik?
Een afspraak maken bij een bekkenfysiotherapeut!! Je hoeft inderdaad niet de rest van je leven met inlegkruisjes te lopen maar dan moet je er wel nu iets aan gaan doen je hebt daar geen verwijzing van je huisarts voor nodig je kunt gewoon met een bekkenfysio zelf bellen. Volgens mijn vk moest je namelijk na een week of 6 wel verbetering merken. Als dat niet het geval was moesten we een afspraak maken. Ik heb nu zelf net 3 afspraken gehad. Mijn bekken is "over spannen" spieren zitten helemaal vast. Succes!! En echt gewoon even bellen je hoeft je nergens voor te schamen
Bij mij heeft het wel een maand of 5 geduurd voordat ik mijn urine goed op kon houden. Ik had wel een totaal ruptuur, dus misschien scheelt dat wel. Bij mij zei de gynaecoloog dat je je lichaam ongeveer een half jaar moet geven, was het dan nog niet beter dan naar de bekkenbodemfysio. En het wordt nooit meer zoals het was. Maar misschien is dit dus specifiek voor een t.r. Succes.