Sorry, ik zie ze ook niet.. p.s: je bent niet gek hoor.. We kennen allemaal het verhaal wel van de blauw/wit of gouden jurk! Iedereen heeft er een andere kijk op. Probeer het over een paar dagen nog een keer. Op hoeveel NOD zit je?
Dankjewel voor de reacties! Ik heb gisteren heel erg veel buikpijn gehad. Mijn nod is onbekend. Ik ben 23 mei gestopt met de pil.. Heb toen geen ontrekkingsbloeding gehad..maar omdat ik toch een zwaar gevoel in mijn buik had gisteravond en echt pijn toch een test gedaan. Sowieso dus nog veel te vroeg.. Nu twijfel ik of het niet een eisprong was waarop die heeft gereageerd.. want ik geloof nooit in zo'n snelle zwangerschap na het stoppen met de pil hihi hoop natuurlijk dat het tegendeel bewezen word haha
Ik had tijdens de innesteling ook hele erge buikpijn. Dacht dat ik buikgriep kreeg overgeven en heel erg last van mijn darmen zo voelde het. Heb nog 3 dagen buikpijn gehad geen bloedverlies en was zwanger. Dus het zou maar zo kunnen. Succes met afwachten hoop dat je straks een mooie test in handen hebt.
Dan zou je tijdens pilgebruik al zwanger moeten zijn geraakt en nu geen streepje moeten hebben die de meerderheid hier niet ziet, maar eentje die duidelijk zichtbaar is. Aangezien je maar net een paar weken gestopt bent met de pil, is de kans zeer aanwezig dat je inderdaad rond je eisprong zit te testen. Zou dan ook ovulatietesten gaan gebruiken ipv zwangerschapstesten.
Nee niet meer getest heb er geen meer in huis.. trouwens ook geen ovulatietesten meer. Ben zo benieuwd wat het eigenlijk is! Misschien toch een innesteling want het streepje zit gewoon heel ver weg! Achja, ik zie het wel! Het heeft geen haast! Ik ga maandag nog even testen halen en dan kan ik dinsdag nog een testje er tegenaan gooien! En wat betreft dat zwanger raken tijdens pil gebruik dat klopt eigenlijk niet. Ik heb al twee kindjes en van hen testte ik ook voor mijn nod positief dik positief zelfs. Dus dan zou ik nu net rond de innesteling zitten denk ik.. thja weet het ook niet wacht het gewoon af..