Dag allemaal, Ik heb mijn eisprong rond dag 14 gehad en bleef doortesten om zeker te weten dat ie geweest is. De ovulatietests werden alsmaar lichter, tot 3 dagen geleden. Knalroze streep welke zelfs donkerder is dan de controlestreep. Vanochtend (dag 26) toch maar even een zwtest er tegenaan gegooid en die was helaas negatief. Wel voel ik me sinds afgelopen weekend misselijk en duizelig. Weet iemand of dit duidt op een mogelijke zwschap en wat kan dit nog meer betekenen? Even voor de beeldvorming: 28-......-28-38-36-34-nu
Een positieve ovulatietest is geen zwangerschapstest, maar het lijkt me dat je dat wel weet. Het zou wel fijn zijn als een positieve ovutest garant staat voor een zwangerschap . Wellicht idd te vroeg getest, nog ff afwachten dan..hoe moeilijk ook! Hoop dat het positief uitvalt!
Dat klopt, maar ik heb weleens gelezen dat een ovulatietest ook het hcg hormoon kan weergeven en niet alleen lh... Dat hoop ik ook, ik blijf duimen
Als het goed is staat in een bijlsluiter gelezen dat je een zw test moet doen als je 6 dagen achtereen positief hebt getest met een ovu test. Dus na 1 keertje lijkt me wat voorbarig. Natuurlijk help ik het je wel hopen
Gisteren heb ik voor de 3e keer (dus 3 dagen) achtereenvolgend positief getest met de ovtest. Vanavond ga ik weer testen! Is er hier niemand die positief getest heeft met ovtest, nega met zwtest en uiteindelijk toch zwanger bleek te zijn?
Ik heb wel echt 3 dagen posi getest. Ik werd er gek van en begreep het niet. De 4e dag was ie nog best donker maar daarna werden ze lichter. Gewoon lekker klussen en door testjes en ik hoop dat het raak is.
Roos36 waarschijnlijk testte jij ook tijdens je vruchtbare dagen. Ik zit o dag 26 en heb een cyclus van ongeveer 28 dagen dus bij mij heeft het geen zin om bewust te klussen