bloedverlies, miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door silvana81, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger.
    Vanochtend om 6 uur toen ik naar de wc ging zat er bij het plassen en afvegen rood helder bloed.
    uurtje later weer naar de wc en tijdens plassen en afvegen geen bloed, vervolgens moest ik hoesten en voelde wat lopen en toen was het donker rood netzo als bij mijn menstruatie.
    uur later weer naar de wc toen was het weer licht rood-rozig tijdens het afvegen, tijdens het plassen geen bloed gezien.
    ik ben toen even naar buiten gegaan en na 3 uur weer thuis, maandverband zit niets in, bij het afvegen nog een heel klein beetje rozig bloed met wittig slijm.

Het rare is dus dat ik alleen bloed tijdens het plassen en-of afvegen en het wordt steeds minder.
    ik verlies geen bloed als ik zit of loop want maandverband is schoon.
    verder heb ik ook geen krampen, alleen rugpijn, en ik had gister de hele dag vreselijke pijn in mijn borsten.

ik heb het ziekenhuis al gebeld en die zeiden dat het alle kanten op kon en dat ik moet afwachten (ben door middel van IVF zwanger geraakt) tot de 8 weken echo, dat is over 2,5 week pas!

Wat kan ik nu verwachten? ga ik nog krampen krijgen?

bloeden is al bijna over kan dit een miskraam zijn geweest?

2. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    als je geen buikkrampen hebt en bloedstolsels hebt verloren dan is het geen miskraam geweest..kun je geen spoedecho krijgen?

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hopelijk zit het goed! Maar wat een spanning ik weet wat het is.
    Als het over een paar dagen nog niet weg is zou ik gewoon weer bellen!

Geen buikkrampen zegt niks zijn wij wel achter gekomen wij hebben vorige week ons kindje verloren en ik heb absoluut geen buikkrampen gehad.

4. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Nee, die echo krijg ik bij 8 weken.
    er werd gezegd dat ze er nu toch niets aan kunnen doen en dat ik moet afwachten of het doorzet of niet.

wat is een bloedstolsel precies? moet ik dat zien als een bloedprop? dat heb ik niet gehad.

5. Chai

Chai Niet meer actief

Ik denk niet dat je nu al een miskraam hebt gehad.
    Bij mij bleef het gewoon doorbloeden het stopte niet inneens om daarna gewoon verder te gaan ofzo. Ik merkte ook gewoon duidelijk dat het een miskraam was aan de stolsels en vruchtzakje.

Ik hoop dat je nog een beetje positief kan blijven, lijkt me een verwarrende niet leuke situatie waar je nu inzit.

Liefs!

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik had om 1 uur het laatste kleine beetje bloed rozig met wat slijmerig spul en daarna geen bloed meer gezien, ben net naar de wc geweest en niets te bekennen.

zal het dan toch goed zijn.

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Heb je niet gewoon harde ontlasting gehad of sex?
    Dan wil je ook wel eens bloedverlies hebben.
    Afwachten helaas...

8. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Daar dacht ik ook al aan. En daarbij heb ik ook tijdens beide zw.schappen gevloeid toen ik zo.n 7 weken was en twee gezonde kinderen...dus kan echt alle kanten opgaan...

9. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    nee kan niet door de sex komen en ik heb ook geen last van harde ontlasting.

Ook vanacht en vanochtend geen bloed meer gezien.

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik iwl je niet bang maken hoor, maar ik heb een miskraam gehad, heel vroeg in de zwangerschap, en zonder stolsels en zonder krampen... Had gewoon af en toe bloedverlies... Ik hoop dat dit bij jou niet zo is, maar geen krampen en geen stolsels zeggen dus helaas ook niets... Alleen een echo kan uitsluitsel geven.

11. Alita

Alita Niet meer actief

waarschijnlijk van het innestelen meid...
    Ik heb bij beide zwschappen bruinveries gehad...
    Zolang jij geen erge krampen krijgt en erg bloedverlies is het vast in orde...

Deel Deze Pagina