De tekst zegt het al. Is het normaal dat je maar 2,5 dag bloedverlies, echt minimaal met miskraam? Ik dacht namelijk een miskraam te hebben. Maar borsten blijven gevoelig, en ben ongelovelijk moe. Daarnaast heb ik krampen in baarmoeder. Mijn miskraam is morgen een week geleden!
de duur en heftigheid van bloedverlies kan ontzettend verschillen. het beste kun je een echo laten maken bij een verloskundige, om te zien of alles schoon is of er dus nog wat zit..
Hoe lang was je zwanger? Als je maar kort zwanger was heb je vaak minder bloedverlies en verlies je maar een klein beetje weefsel. Bij een wat latere miskraam (vanaf een week of 7/8) verlies je echt wel flink bloed en weefsel. Als je dit niet hebt gehad dan kan het best zijn dat je nog zwanger bent..
Ik zou zo 7 week zwanger zijn. Ik heb 1 stolseltje verloren, 2/3 cm groot, wat verdacht op een vruchtje leek! Ik zelf begin ook te twijfelen! Dit is dan mijn tweede miskraam in 3 maand tijd. Ik word er zo onzeker van! Bedankt voor jullie reacties
Als je twijfelt zou ik toch even de verloskundige bellen met de vraag of ze een echo willen maken. Bij mijn tweede zoon heb ik rond die termijn ook wat bloedverlies gehad maar kreeg toen wel een extra echo om te kijken of alles weg was. Vk ging er vanuit dat het een miskraam zou zijn. Bij de gynaecoloog bleek er gewoon een zwaaiend kindje te zitten. Ik heb ook altijd van mijn verloskundige gehoord dat je bij een miskraam ook even moet bellen met ze en het vruchtje in een bakje water moet bewaren. Zij kunnen dan zien of alles is afgekomen en of het uberhaupt een miskraam was.
Oke, bedankt voor je info! Ik morgen even belen met verloskundige... Het is misschien raar, maar schaam mij wel een beetje om weer te gaan. 3 mnd geleden ook al geweest, en nu weer! Dubbel allemaal! Daarom zo lang gewacht.