Bloedverlies na bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chantalk, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hallo,

Ik heb even een vraagje over het bloedverlies na de bevalling.
    De eerste paar dagen na de bevalling heb ik heel veel last van buikpijn gehad. een zeurende pijn onder in mijn buik. Soms wist ik niet hoe ik moest zitten of liggen van de pijn.
    We hebben toen urine laten controleren op blaasontsteking, maar die was schoon.
    Ook kreeg ik later (dag 4) wat verhoging (37.9) maar dit is niet verder omhoog gegaan en een dag later weer normaal.
    Van mijn vk moest ik mijn temp goed in de gaten houden en als buikpijn niet over ging contact opnemen.
    De buikpijn is gelukkig over gegaan en heb me er verder ook geen zorgen meer om gemaakt.
    Mijn bloedverlies leek wat minder te worden en werd ook bruinig van kleur.
    Vandaag heb ik weer veel helder bloedverlies...met name nu vanavond op het toilet. Het liep er zo uit en leek wel puur bloed zo vloeibaar en helder. Het was ook best veel.
    Mijn buik begint ook weer een beetje te zeuren..alleen nu is het meer een menstruatiepijn.

Moet ik hier nu iets mee of is dit normaal?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dit hoort nog wel bij het normale, het bloedverlies kan bij elkaar een paar weken duren. De menstruatiepijn komt van je baarmoeder die aan het krimpen is. Als je het niet vetrouwt mag je altijd je verloskundige of huisarts bellen.

Mirjam

Deel Deze Pagina