Baarmoedermond blijft open staan

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Groovy87, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hallo,

Ik heb een vraagje.. Wij willen heel graag een kindje, en ik hou deze maand ook mijn slijm en baarmoedermond in de gaten. Begin van de cyclus was hij hard en gesloten, zoals altijd eigenlijk. En toen rond mijn eisprong werd hij zachter, ging hij hoger liggen en was hij iets open. Ik heb ook wel gevoeld dat ik mijn eisprong gehad heb (naar mijn idee en aan mijn slijm te zien toen). Alleen nu blijft mijn baarmoedermond dus wat zachter en open staan. Hoe kan dit en wat betekent dit?? Ik word er een beetje onzeker van..

2. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb nu net voor de derde keer in twee weken tijd weer heel veel doorzichtig en rekbaar slijm toen ik naar de wc ging. Zit op dag 25 van mijn cyclus nu!

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je kunt er niet veel van zeggen, 1 van die keren is je eisprong geweest maar wanneer weet ik niet precies. Het voelen naar je baarmoedermond geeft niet heel veel info. als je echt wilt weten wanneer je eisprong is moet je ovulatietesten doen.
    Maar geef het gewoon de tijd, je bent net bezig!
    Als je in je vruchtbare periode om de dag gemeenschap hebt is dat voldoende. En het is helemaal normaal als het een poosje duurt voordat je zwanger bent.
    Neem wel foliumzuur maar probeer het verder een beetje los te laten. Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina