Bloedverlies na cryo tp

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marvb, Apr 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

Wij zitten in de derde tp voor ons tweede kindje... wat kan ik mezelf weer gek maken en wat is t toch altijd weer spannend. Nu maakt me lichaam t alleen nog spannender en wisselt me gevoel met t uur... Ik heb een tijd gedacht dat t raak was.. Maar dan verlies ik weer de hoop.

Wellicht hebben er een aantal van jullie de zelfde ervaring waarmee ik moed krijg, of juist de realiteit onder ogen ziet dat t waarschijnlijk een gemiste kans is...

Ik heb afgelopen dinsdag een tp gehad van een 5dagen oude cryo. Vrijdag had ik wat bloedverlies op mijn inlegkruisje en met afvegen, hierna tot zondag daar niks meer van gemerkt... Zondag kreeg ik t weer, net ietsje meer maar het zijn een aantal druppels en op t inlegkruisje ziet t lichtbruin/roze. Vannacht echter weer een klein beetje maar was t net gebeurt en zag toen dat t rozig/rood wat.. Later toen t opgedroogd was dezelfde kleur als de voorgaande 2x, dus wellicht die andere keren dus t zelfde.... Vandaag tot nu toe niks.

Kan het innesteling zijn? Of is t me ongi die niet door wil komen door de utro? Of....?

Verder heb ik wel wat klachten maar tja.. Die hormonen die je inneemt kunnen je goed voor de gek houden. Ik hoor/lees graag verhalen. Ik wil woensdag testen, als ervoor geen ongi doorbreekt.

2. wensje2010

wensje2010 Actief lid

Jan 11, 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Beste Marv,

Ik kan begrijpen dat je onzeker wordt misschien hiervan. Maar hoeft nog niks te betekenen. Kan beide kanten op! Ik had ook ongeveer de zelfde situatie bij mijn 1e verse tp 8 cellig helaas brak wel de menstruatie uiteindelijk door een week erna. Utrogestan pil hield het op denk ik. Als je het niet vertrouwd kan je een test wagen min 7 dagen na tp. En idd bellen naar gyn.

Ik zit ook in mijn ww woensdag tp gehad spannend he.
    Heel veel succes hoop dat de cryo blijft plakken voor ons beide 🙏
    Gr wensje

3. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

Feb 20, 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij alle terugplaatsingen bloedverlies gehad. Dus ook toen het gelukt was. Hoe onzeker het ook maakt, het hoeft niets te zeggen. Ik hoop voor je dat het gelukt is :)

Share This Page