vannacht miskraam gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door pebbles77, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Na 6 weken zwangerschap, kwam er een einde aan :cry:

Gisterenavond had ik licht bloedverlies en vannacht kreeg ik dus ook krampen. Er zijn ook 2 stukjes eruit gekomen, wat alleen in de pot zichtbaar was.

Net naar de dokter geweest en die zei dat ik het verder gewoon moest afwachten en anders eind van de week terug moest komen.

Krampen zijn inmiddels weg en het bloeden is gestopt.

Toch lees ik dat de meeste vrouwen veel langer vloeien.
    Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.
    gewoon afwachten of toch een verwijskaart vragen voor het ziekenhuis.

Voel me alleen behoorlijk *** nu :cry:

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Pebbles, wat erg meid maar weet je het nu wel zeker dat het n miskraam was? ik zou als ik jou was gewoon weer ff de ha bellen. Heel veel succes iig!

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he pebbles wat vervelend voor je, maar die onzekerheid is verschrikkelijk, kun je niet om een echo vragen?

Ik zou niet tot het einde van de week willen wachten!

sterkte
    Jette

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Let goed op jezelf (of je geen koorts krijgt ed), want het kan zijn dat niet alles eruit is.....
    Verder heel veel sterkte, rouw goed en praat er veel over.....

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi Me2,

denk jij dat het wel een MK was?, zou het niet iets anders kunnen zijn?

jette

6. Niet meer actief

Je vroeg het wel niet aan mij (sorry)
    Ja als je het zo leest kan het misschien ook wat anders zijn he,

meid sterkte met alle onzekerheid en verdriet, ik zou even bij HA of VK melden dat bloeden gestopt is en geen krampen meer hebt.

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Pebbles, wat zul jij je onzeker voelen. Ook ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar zou het kunnen dat het toch geen miskraam was?
    Ik zou vragen of je een inwendige echo kunt krijgen in het ziekenhuis, als ik jou was.
    Ik heb wel eens begrepen dat je bij bloedverlies 50% kans hebt dat het toch goed is.

Heel veel sterkte,
    Marla

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    jeetje meis!

Probeer de vk te pakken te krijgen en vraag om een echo!Met zes weken moet er dan wat op te zien zijn en dan weet je het in ieder geval zeker!

sterkte meis!

liefs

9. De Krampen zijn wel heel hevig geweest en veel bloedverlies in de vroege ochtend.

Ik zou niet weten wat het anders had kunnen zijn.
    Ik wacht gewoon vandaag en vannacht nog even af en dan ga ik gewoon terug naar de HA.

Was nog niet naar een VK geweest, Die wilde ik eigenlijk vandaag gaan bellen, maar niet gedaan vanwege vannacht.

Ouders zijn net langs geweest en dat was wel ff fijn.

Ik ga denk woensdag wel weer terug naar de HA en vraag ik om een echo, want deze onzekerheid is niets

10. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey pebbels.ik wil je ten eerste heel veel sterkte wensen meid.ik wil je toch wat vragen.heeft jou huisarts een inwendig onderzoek gedaan?
    toen ik mijn mk kreeg begon ik maandagavond met licht bloedverlies,pas donderdag ochtend was dit helder rood,en behoorlijk veel.ben toen naar de huisarts geweest,en hij heeft naar mijn baarmoederemond gekeken.donderdag zetten mijn mk door en heb tot zondagavond bloedverlies gehad.ik zou als ik jou was tocg ff de vk bellen en om een echo vragen.zeker omdat je maar zo kort gevloeid hebt. sterkte knuffel tamara

11. augustus

augustus Niet meer actief

Vreselijk zeg..

Ik heb begin van dit jaar hetzelfde mee gemaakt.
    Ik was ook nog niet langs de verloskundige geweest, maar heb het haar wel voorgelegd. Zij heeft toen die zelfde dag nog een echo afspraak voor mij gemaakt...

Sterkte ermee..

Liefs Marijn

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi
    ook ik zou een echo willen inwendig dan wel te verstaan.
    Dan weet je het zeker en kun je daarna beslissen mocht het indd mis zijn of je rustig wil afwachten of niet.
    ik brand een kaarsje voor je in de hoop goed nieuws hier te horen van jou liefs miriam

13. ik ga vandaag de verloskundige bellen, ik hou jullie op de hoogte

14. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey pebbles heel veel sterkte vandaag!

missy maakt niet uit hoor het was eigenlijk ook een algemene vraag!

liefs
    jette

15. Ik heb de vk gebeld en mijn verhaal voorgelegd.
    Ik moet gewoon ff afwachten en volgende week een test doen.
    als die negatief is dan is alles weg en als ie positief is moet ik bellen.

Maar hoe weet ik zeker dat alles weg is als ik maar in 1 nacht bloed heb verloren en daarna niets meer?

pfffffffffffff word een lange week.

16. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Hallo Pebbles,
    Zou toch Zeker de VK vragen om een echo, alleen een test is niet voldoende. Als het wel een miskraam was zouden er ook nog restjes achter kunnen blijven en je HCG waarde kan dan nog positief zijn.

Sterkte met alles
    Liefs Minka

17. daarom moet ik van haar volgende week de test doen, als ie nog positief is dan gaan ze pas verder kijken, nu is het dus een week afwachten. :cry:

18. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Jeetje, wat onmenselijk om je zo lang in onzekerheid te laten zitten. Wat vreselijk voor je, meid! Ik weet gewoon niet goed hoe ik je kan adviseren. Heb je nog symptomen?
    Zou je anders misschien toch nog niet een keer met je huisarts moeten bellen? Misschien kan hij toch nog wel iets voor je regelen.

Een hele dikke knuffel!

Veel liefs,
    Marla

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Misschien niet helemaal de bedoeling maar ik vind het onmenselijk van de vk en de ha dat ze je niet even doorsturen voor een echo.
    Misschien is het een idee om, als je weer wat bloed verliest je ha en vk te omzeilen en je gewoon naar de ehbo te laten brengen.
    Misschien kun je op die manier wat meer en wat sneller duidelijkheid krijgen.

Groetjes Anita

20. Ik ben van plan om donderdag ochtend gewoon weer naar mijn ha te gaan.
    Dit is niets.

En ja heb nog steeds last van mijn borsten, daarom weet ik het niet zo goed.

Ik ga er van uit dat het gewoon mis is gegaan, een beetje zelfbescherming kan geen kwaad

Deel Deze Pagina