Bloedverlies na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Poe, 24 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Lieve allemaal,

    Op 12 april kreeg ik te horen dat het hartje van ons kleintje gestopt was op iets meer dan 9 weken zwangerschap.

    Vorige week dinsdag 16 april heb ik een curettage gehad omdat het niet vanzelf op gang kwam.

    Naast het emotionele is er natuurlijk ook het fysiek herstel..
    Ik had enkel dinsdag en woensdag bloedverlies - dan niets meer. Vandaag plots terug wel.. (een dikke week na de curettage)
    Is dit herkenbaar? Klopt dit wel?..
    Ervaringen?
     
  2. xgelukskoekje

    xgelukskoekje Nieuw lid

    25 apr 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hey,

    Helaas zitten wij op dit moment in hetzelfde schuitje..

    Ik heb afgelopen maandag ook een curettage gehad nadat wij er bij de 12 weken echo achter zijn gekomen dat het hartje met iets meer dan 9 weken gestopt is.

    Ik heb enkel die maandagnacht nog bloedverlies gehad en daarna is het compleet gestopt. Maar lees ook weer veel verhalen dat vrouwen weken achter elkaar bloed verlies hebben. Ik zou bij twijfel de gynaecoloog of verloskundige bellen, zij kunnen daar vast een antwoord op geven.
     
  3. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.533
    2.423
    113
    Hebben jullie veel buikpijn gehad na de curettage? Ik heb ook een miskraam op het moment en overweeg curettage, omdat de pillen me heel slecht vielen de vorige keer.
     
  4. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Veel sterkte.. is inderdaad een gelijkaardig verhaal jammer genoeg :(
    Ik heb intussen nog enkel bruinverlies. Ik vermoed dat dit normaal is. Indien het einde van de week nog is ga ik eens bellen aangezien ik geen buikpijn of koorts heb..
     
  5. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Heel veel sterkte. ❤️
    Ik had enkel buikpijn na de ingreep en de dag erna (goed te verdragen zonder pijnstilling).. eerder wat een kramperig gevoel..
     
  6. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.533
    2.423
    113
    Dankjewel. Dat klinkt beter dan de pillen.
    Jullie ook nog veel sterkte gewenst. Hopelijk mag je snel weer zwanger worden.
     

Deel Deze Pagina