Hallo, Nou vraag zegt het al!! Een uur geleden voel ik wat lopen en zo onzeker ik ben, pak een stukje keukenrol en kijk of het wit of wat dan ook is...Maar helaas was het lichtbruin!! Ik heb een tampon erin gedaan, en nu trek ik hem eruit en is donkerder Betekend dit dat ik het kwijtraak?? Ben zooo onzeker!! Na 21 maand dacht ik echt blij kon zijn!! Alvast bedankt
Hey Babs, Bruinverlies betekend niet altijd iets slechts. Het zou goed de innestelling kunnen zijn. Ik heb tot 2 keer toe (met 6 weken en 12/13 weken) helderrood bloedverlies gehad wat beide keren helemaal niets ergs was. Het was een gesprongen adertje in mijn geval. Ook moest ik in de gaten houden of ik stolsels ging verliezen en of ik buikkrampen kreeg. Als dit wel het geval was, dan moest ik bellen want dan zou het waarschijnlijk een miskraam zijn. Ik mocht daarom ook geen tampons gebruiken. Je kunt dan beter in de gaten houden wat eruit komt. Als je je erg onzeker voelt kun je altijd de vk bellen. Die mensen zijn er uiteindelijk voor. Ik hoop voor je dat je iets gerust ben gesteld. Liefs belliebel.
dankje!!! ben erg bang, had vandaag nog de fertiliteitenarts gebeld(sta onder de gyn ivm niet zwanger kunnen worden) Die stelde me gerus... maar als ik buikpijn kreeg ofzo kon ik echo krijgen!! ik ga morgen denk ik bellen!! ben best bang voor alles!! We zitten echt met spanning hier!!!
spannend hoor , bruin verlies is volgens mij meestal niet zo erg ....als je er krampen en helderrod verlies bij krijgt is het erger ..Ik zou morgen ook bellen voor een echo voor je eigen gemoedsrust , maar besef wel dat het een hele vroege echo is en dat je het hartje waarschijnlijk nog niet ziet kloppen en dat is ook weer iets om dan weer onzeker over te worden.... succes meid !!
Hey, Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Ik zie dat je nog niet zo lang zwanger bent. Toen had ik ook heel even donkerbruin verlies. Dat bleek achteraf m'n innesteling. Toen het bij mij mis ging, had ik direct erg veel pijn in mijn buik. En ik ging ook echt stolsels verliezen. Mij was ook geadviseerd geen tampons te gebruiken. Dan kun je zoals gezegd beter in de gaten houden wat eruit komt en hoeveel. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je kunt genieten van een fijne zwangerschap. Liefs Mezelf
Kan me goed voorstellen dat je onzeker bent omdat je al niet makkelijk zwanger raakt. Ik zou inderdaad gewoon bellen morgen en vragen of je een echo mag hebben. Het zou kunnen dat er op dit vroege termijn nog geen hartje zichtbaar is. Dit was bij mij ook zo. Probeer een beetje te genieten.
Meid het hoeft niets te betekenen. Heb ook bruinverlies gehad in de 6e week, dacht ook dat het het einde was, maar niets was minder waar, kloppend hartje gezien. Daarna heb ik het nog in de 8e en 9e week gehad. Waar het vandaan kwaam geen idee. Ze kunnen nu alleen nog niet zoveel zien met een echo, kloppend hartje is pas met einde week 5, begin 6e week te zien. Hoop dat alles goed gaat.
Hoi Babs, Ik herken je angst en onzekerheid. Ik heb afgelopen zondag bruinverlies gehad en schrok me kapot ! Dacht dat het voorbij was en er miskraam op komst was. Maar sinds gister heb ik weer normale afscheiding en heeft het gelukkig niet doorgezet. Het is erg moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen, zo lang je maar niet gaat bloeden en er geen krampen bij komen, is het meestal loos alarm. In deze fase van de zwangerschap moet nog steeds van alles worden ingenesteld en daarbij kan wat bloedverlies gepaard gaan. Succes en sterkte ermee ! Liefs Lisacar
Er hoeft idd niet zoveel aan de hand te zijn meerdere vrouwen hebben er last van en allesis gewoon goed gegaan.
Babsie Meid, laat die kleine zich goed vasthouden hoor. Het is je zoooo gegund. Waarschijnlijk is het niks ergs en krijg je gewoon een mooie beeb. Als je idd erge krampen of helderrood gaat verliezen, dan meteen naar de gyn of VK. Bruinverlies heb ik ook een dag of twee gehad helemaal in het begin. Wat het was...? Geen idee, maar meer mensen schijnen er last van te hebben.
Ik zit nu zelf bijna in de 5e week, en had dinsdag bruinverlies, en sins daarna bloedverlies. Zojuist de verloskundige gebeld, en ze vertelde dat bruinverlies niks zegt, dat is oud bloed. Als je helderrood en/of buikkramen hebt kan het een (komende) miskraam zijn. Ik zit dus nu in de erge onzekerheid, heb dus bloedverlies alleen geen krampen, wel wat lichte buikpijn. De echo is nu vervroegd. Nu kunnen ze nog niks zien, dus het is wachten tot over twee weken. Ik snap je ongerustheid, maar zolang het geen (helder)bloed word, zie ik het positief in bij je. Sterkte!
Lieve allemaal, ik ben nu 7weken en 2dagen zwanger... Vanmiddag bij t afvegen was t papiertje lichtroze en net toen ik ging plassen ook weer een heel klein beetje! Maak me erg zorgen! Ben bang om een MK te krijgen! Geen buikkrampen wen een zeurend gevoel wat ik regelmatig heb sinds begin van de zwangerschap, ze hebben me verteld dat dat t groeien van de baarmoeder is! Wie kan me helpen? Ik kan pas Dinsdag bij de VK terrecht ik ben zo bang! Liefs MizzW.