bloedverlies na curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door pippo, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    hello,

Ik heb vorige week 9/10/07 een curretage gehad (was 8 weken zwanger, maar er was op echo een vruchtje te zien, enkel een vruchtzakje). De dag van curretage 300ccbloed verloren, de dag zelf naar huis, weining bloedverlies gehad en dag nadien niets meer, zo een hele week. Gisteren 16/10/07 beetje bruinverlies, en dacht dit zullen mijn regels zijn, kort nadien bloedverlies, nu vandaag niets te zien, ook 's nachts niets gevloeid. Wat zou dit kunnen zijn? Kan ik al terug beginnen om weer zwanger te worden?
    Is dit normaal dat men geen bloedverlies meerhad na curretage en nu weer wel?

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik had bloedverlies na curretage een weekje ongeveer. Voor je lichaam is ht beste 6 weken te wachten zei de gynocoloog tegen me, maar er zijn meiden die direct terug begonnen zijn en al zwanger zijn.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    is normaal na een curretage dagen geen bloed dan weer wel
    300cc is ook al redelijk wat

helaas vloei ik wel heel veel en daarnaast heb ik ook erg veel buikkrampen

als je het allemal zorgwekkend vindt gewoon ff de gyn bellen

zwanger worden wordt aanbevolen bij een curretage te wachten tot je 1 keer je ongi heb gehad ,,maar zie ook wel meiden die er wel weer voor gaan

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik heb 5 dagen behoorlijk gevloeid...
    Maar de dag van behandeling ook zo goed als niet
    de 2e dag kwam het weer op gang

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ik vloei ook amper. Vorige week donderdag gecurreteerd. Bij tolietgang wel wat bloed nog steeds, maar niet heel veel. Mijn gyn vertelde dat zolang je bloed je geen gemeenschap mag hebben ivm evt ontstekingen. Niks over evt weer zwanger willen worden en het wachten. Als je lichaam er niet klaar voor is wordt je ook niet zwanger zei een andere gyn bij de vorige mk.

6. astudent73

14 okt 2007
    17
    0
    0
    ik heb ook op 09-10-2007 mijn curretage gehad die dag zelf bloed verlies daarna heel weinig bijna niets en was bruin zeg maar..en op eens zaterdag nacht heel veel bloed nog steeds klompen bloed ook en krampen..heb eergisteren met ziekenhuis gebeld over de pijn en bloed ze hebben gezegd wacht tot nog paar dagen..

dat kan ik niet volhouden.ben vandaag naar huisarts geweest hij heeft mijn baarmoeder eevn onderzocht hij zegt is weer mooie strak zo maar je vloeit veel..we hebben afgesproken tot vrijdag ochtend als dat nog zo is moet ik bellen en gaat hij een afspraak bij de gynocoloog regelen..hij vond het niet normaal maar hij zei ook het kan zijn dat dit jou menstruatie is...als dat zo is moet het ook tot vrijdag over zijn want zo lang kan niet.
    dus dames ik hoor het vrijdag..

ik heb zo veel pijn en onderrug doet zo zeerrrrr

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heb ik ook meis veel krampen stolsels en lasvan mn buik en onderrug
    Ik moet morgen weer bellen als het niet minder is
    maar het begint er op te lijken dat het vandaag wel wat minder is

8. fluiter

fluiter Actief lid

21 mei 2007
    120
    0
    0
    Ik heb 2 weken bloedverlies gehad. In die 2e week ook hevige krampen.
    Nog steeds is mijn lichaam niet de oude.

9. astudent73

14 okt 2007
    17
    0
    0
    ik heb vandaag minder pijn en bloeding is ook veel minder maar gister avond dacht ik van ik hou het niet vol.

ik denk dus nu dat die bloed en zo sinds zaterdag nacht mijn menstruatie was...de donkter zegt ook kan wel ook al is het vroeg..

weet iemand of dat echt zo snel kan gaan met menstruatie ?

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    het zou best wel kunnen dat het uw mens was, ik heb dat na 1ste miskraam na 4 maanden zwangerschap ook vlug gehad, maar ik had toen wel een infectie, had toen ook heel veel pijn.

11. astudent73

14 okt 2007
    17
    0
    0
    hoi,
    ik ben dus naar de dokter geweest hij heeft mijn naar mijn baarmoeder gekeken of beter gezegt onderzocht dat is 1 week geleden hij vond het strak geworden is dus hij zei dat die vloeien mijn menstruatie was en ik heb sinds afgelopen zondag niets meer pijn is ook weg.
    maar gisteren en vandaag zie ik wat bruins niet veel heel licht van kleur en weinig is dat normaal?

en kunnen we nu weer proberen om zwanger te worden of zal ik nog een keer wachten tot de volgende menstruatie?

mijn man zegt wacht tot die andere dan weten we zeker dat het okay is..
    wat denken jullie

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    hey astudent73,

als de dokter gezegd heeft dat het mens was, dan zou ik het ook wel geloven.
    Ik heb ook op 9 okt curretage gehad, dag na ingreep niets meer en zo een hele week, pas op 16 okt weer wat bloedverlies en hield aan zo'n 5 dagen. dus ik denk dat hte ook mijn mens was. Maar ik wacht niet tot ik volgende mens krijg. wij doen geoon verder, en komen ze erdoor, dan schaadt het niet, dan weten dat we dan gewoon verder kunnen gaan. Tis vervelend he?

13. astudent73

14 okt 2007
    17
    0
    0
    hi pippo,
    maar ik heb die bruine afscheiding nog steeds en durf zo niet naar bed ik vind het vies:(:(
    weet het ook niet meer

14. mamameike

mamameike Bekend lid

ik zou gewoon een ronde wachten, voor de zekerheid...

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    elaba,

ik heb dus maar vijf dagen wat bloedverlies gehad, kleine beetjes zo, en ik denk dat het toch mijn mens was, want nu heb ik dik wit slijm verlies, dus denk dat mijn eisprong eraan komt.
    Ik blijf proberen.

16. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb a.s vrijdag de curretage. In de folder staat dat zo gauw je geen last meer hebt van bloedingen je weer kunt proberen om zwanger te worden. Je hoeft geen zes weken te wachten. Na een curretage komt je menstruatie meestal na zes weken, maar dit lijkt mij ook per persoon verschillen hoor.

17. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Helaas ben ik één van de vrouwen waar de menstruatie niet na 4-6 weken op gang is gekomen.

Ik ben 13 september gecuretteerd, vandaag precies 10 weken geleden en ik heb nog geen menstruatie gehad. Bij mij is het hcg niet meteen verdwenen en zit nog een klein restje in mijn lichaam. Zolang het hormoon nog in je bloed zit, word je ook niet ongesteld. Dus ik wíl wel verder, maar ik kán niet verder en dat geeft zo'n onbehaaglijk gevoel moete ik zeggen.

Na de curettage heb ik 3 dagen gevloeid en daarna niet meer. het is dus per vrouw heel anders.

Kolibri, sterkte met je curettage morgen, van de ingreep zelf heb je niet zoveel last!

18. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ook ik had na curretage hcg in het bloed, 2weken later nog steeds, nu 5,5weken later pâs mesn gekregen, kan nu eindelijk weer ervoor gaan.
    Mariaatje, al eens getest? ik heb gestest en was neg, en na een 4tal dagen erdoor gekomen.

19. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ja ja, ik heb getest, loop zelfs in het ziekenhuis ervoor, moet iedere week bloed laten prikken tot het weg is. De testen zijn negatief, hcg was 2 weken geleden 18, vorige week 10 en morgen weet ik hoe ie nu is, moet straks weer bloed laten prikken. Het gaat nu echt om het laatste restje, dus ik hoop binnen 2 weken eindelijk ongesteld te worden

20. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    het gaat precies ook maar traag naar beneden bij u, bij mij ook. Maar ze zullen zeker komen! Hopelijk voor jou zo snel mogelijk!

Deel Deze Pagina