Miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Natascha78, 14 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha78

Natascha78 Actief lid

8 nov 2007
    101
    0
    0
    Assistent Belastingadviseur
    Brunssum
    Ik heb woensdag te horen gekregen in het ziekenhuis dat het niet goed zit.

Een leeg vruchtzakje...

Hoelang kan het nu duren voordat de MS op gang komt?

Groetjes

Natascha

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    He wat vervelend Natascha. Ja hoelang het duurt voordat de MK op gang komt kan heel verschillend zijn. Bij de een duurt het een paar dagen en bij de ander een paar weken.

Ik denk dat je het beste contact met de verloskundige kan opnemen of een gynacoloog, om te kijken wat je zelf wilt. Je kan dan zelf afwachten, maar ook aan pillen die het laten doorzetten of een eventuele curretage.

Heel veel succes en sterkte de aankomende tijd.

Liefs,
    Elvira

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    meid alleereerst sterkte.

in januari had ik ook deze vragen.bij de eerste echo kreeg ik ook te horen dat het niet meer leefde.
    bij mij duurde het ongeveer een week voordat ik de eerste tekenen begon te krijgen.

wat je kan doen is afwachten,je mag het 2x proberen op te wekken met een pil of curretage.

ik had persoonlijk gekozen voor de natuurlijke weg maar iedereen beleefd dit op zijn eigen manier.

nogmaals sterkte meid

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hee meid, wat shit zeg. :(
    Ik zit nu in hetzelfde schuitje, het vruchtje zit nu al 5 weken in mijn lichaam, maar het komt er niet spontaan uit.
    Afgelopen maandag had ik de echo waarbij ik hoorde dat het niet goed zat, en waarschijnlijk al met 5 weken gestorven was.
    De gyn had het meteen over een curretage, en hij keek meteen in zijn agenda voor wanneer.
    Hij had me eigenlijk voor 21 dec. ingepland, zodat ik met de kerstdagen wel genezen zou zijn, maar heb het weten te vervroegen naar 19 dec.

Dus jouw gyn of vk heeft jou niet gewezen op de verschillende mogelijkheden?

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O meis wat erg nu. Ik weet niet hoelang het gaat duren. Dat is heel verschillend eigenlijk. Ik wil je in iedergeval heel veel sterke wensen meis

6. Calle

Calle Lid

1 aug 2007
    14
    0
    0
    Ik heb inmiddels drie keer een missed abortion gehad. De eerste keer met pillen opgewekt en de andere twee keren curretage. Ik heb dus niet afgewacht, maar dat is persoonlijk.
    Heel erg veel sterkte met dit zware verlies.

liefs,
    Calle

7. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meissi

ik heb op 15 oktober te horen dat het ook een leeg zakje was en zaterdags kwam het af van zlef is moest van vk 1 tot 2 weken wachten en wilde ik zelf ook .

heel veel sterkte het is gewoon klote maar anders moet je f de vk bellen

groetje joyce

Deel Deze Pagina