hallo verloskundigen anderhalve week geleden ben ik bevallen,zonder scheuren en knippen. nu heb ik sinds een paar dagen last van pijn bij mijn plasgaatje..als ik het aanspan komt er hele erge druk op te staan,verder voelt t net aan of er blauwe plek zit en als ik loop of ga zitten doet t pijn en prikkelt t is dit normaal of wat zou het kunnen zijn. de pijn lijkt erger te worden. groetjes chanisse
hoi Chanisse, op zich is het normaal dat het nog een poos pijn doet van onderen, ook al ben je niet ingescherud of geknipt. Het is toch een beetje beurs allemaal. Als de pijn erger wordt moet je misschien toch even laten kijken. bel je verloskundige en vraag of zij nog langs wil komen of dat je even naar het spreekuur mag. Soms verwijst ze je door naar je huisarts. Mirjam
hoi mirjam bedankt voor je reacktie.. vannacht heb ik de hele nacht niet kunnen slapen van de buikpijn en toen ik na de wc ging zag ik dat ik heel erg had gevloeid. ik wilde plas opvangen voor de dokter ivm evt blaasonsteking,maar ik plaste alleen een kan met urine en bloed en een bloedstolsel,nu weet ik niet of het uit mijn vagina komt want ik bloeide zo erg dat de hele wc en zelfs de vloer onder de spetters zaten. maar t kan niet een verzakking zijn of zo? en is het normaal dat je met 10 dagen nog ineens zoveel kunt vloeien? groetjes chanisse