Vanmiddag de 1e echo gehad omdat ik week geleden roze verlies +slijm had voor een paar dagen dat gepaard ging met krampen. Op de echo zag alles er goed uit voor de termijn waar ik nu in zit. Sinds vanmorgen verloor ik wederom roze bloed met slijm. Maar nadat ik de echo had gehad verloor ik wederom roze met wat oud bruin. En sinds vanavond ineens helderrood, ik voelde het er net uit lopen en ging het controleren op de wc. Ik schrok me wild, tijdens het plassen verloor ik ook stukjes bloed. Wat moet ik hier nu mee? Ik ben nu op bed gaan liggen en heb mijn man ingelicht en die komt nu gelijk naar huis. Mijn rechter arm is ook sinds vanavond pijnlijk, alsof ik die gebruikt heb voor zwaar werk. Zo'n zeurende overbelastende pijn. Kan en wil hem eigenlijk niet gebruiken. Herkent iemand dit en kan mij gerust stellen?
Nee, meid, ik kan je helaas niet geruststellen, maar hier wel een dikke digiknuffel *knuf* Ik hoop dat alles oké is met jou en met de kleine...
't hoeft niet fout te zijn, maar bij mij ging t de tweede miskraam ook zo. Ik had er alleen okk flinke krampen bij. Mocht direct naar t ziekenhuis voor n echo. Mijn duimen draaien dat t goed mag blijven gaan!
Meis, ik ga je niet geruststellen helaas... Maar wil je dringend verzoeken om toch even je VK of gyn te bellen! Dat mag ook op dit rare tijdstip hoor! Die pijn in je arm, dat vertrouw ik nl niet helemaal door ervaring van een goede vriendin... Ik hoop voor je dat t allemaal meevalt, maar ik zou toch echt even bellen!
Hey deesdees, hoe gaat het nu? Misschien hebben ze een adertje geraakt tijdens de echo? Het bruinige bloedverlies heb ik gehad tot 13 weken en dat hebben meer vrouwen. Wanneer mag je weer voor een echo gaan? Ik denk, als er gisteren al iets mis zou zijn geweest, dat ze het al zouden gezien hebben aan de zwangerschapsring, dat die gekrakkeld of al wat plat gevallen zou zijn. Bij mij toch een keertje geweest. Heel veel sterkte!
Deesdees, hoe is het nu? Bellen hoor als je het niet vertrouwt. De pijn in je arm wel even in de gaten houden. Ik heb 2 weken geleden 2 dagen helder rood bloedverlies gehad, wat er zo uit liep en best veel, er zat wel een dag tussen. NA de laatste bloeding mocht ik 4 dagen later voor een echo. Alles was goed! Vruchtje+hartslag. Paar dagen na de echo toch weer bruinige afscheiding, niet noemenswaardig, en zaterdag weer een flinke bloeding. Dit alles zonder krampen en stolstels. Het kan heel goed zijn dat het daar onder heel gevoelig is en dat na je echo een bloedvaatje in geknapt. Ik kan je zorgen echt heel goed begrijpen, want ik voel het net zo. Voel je niet schuldig om te bellen, mijn ervaring is dat ze het echt niet erg vinden en je juist gerust proberen te stellen. Maar ook reeel zijn. Veel sterkte dees dees en ik duim voor je!
Gadver, ik heb bij de 1e zwangerschap ook helderrood bloed gehad (bij 7 weken geloof ik) toen bleek alles oke. Ik had geen krampen. Die stomme onzekerheid , hoe is het nu?
Heel vervelend dit! Heb het zelfde meegemaakt, bloeden, heel licht, tot helder rood, en een paar ook wat kleine bloedklonters. En dat is vanaf week 5 tot week 12 van mijn zwangerschap zo geweest. Ik weet hoe het voelt, ben morgen 17 weken zwanger, dus het kan echt alle kanten op. Bel zo wie zo even de vk, kan echt beter te vaak bellen dan je zelf gek lopen maken. Het is hun werk en vinden het echt niet erg.
@firsttimemom; Welke ervaring heeft jou vriendin gehad? Was het ook een zwaar knellend en pijnlijk gevoel, tintelingen in de pols en handen/vingers? @bdotsie; Volgende week maandag mag ik weer een nieuwe echo, omdat we later die week op vakantie gaan. Dan heb ik nog wat gezien voordat we weg gaan. Bedankt meiden! Het bloedverlies is helaas nog steeds aan de gang Vanwege de pijn heb ik gisteravond toen mijn man thuis kwam pcm ingenomen, ik hield het niet meer van de pijn en kramp. Heb toen wel aardig geslapen. Vanmorgen toen ik naar de wc ging wederom bloeden, helderrood en heb nu een gevoel alsof ik menstrueer. Pijn in mijn arm is minder maar wel een zwaar gevoel, beurs zeg maar. En dat is alleen vanaf de onderarm naar de vingers. Heel vreemd! De VK durf ik nog niet te bellen omdat ik vrees dat ze toch niks voor mij kunnen doen
Wat balen nu weer! Ik zou toch maar even de verloskundige bellen hoor en haar zeker vertellen over je armpijn. Mogelijk zit er ergens een ader verstopt. Ik ga voor je duimen voor een plak baby!
Ik ga denk ik toch zo maar even bellen, twijfel wel of ik nu voor spoed ga bellen of wacht tot 10u wanneer de 'gewone' lijn open gaat.
Lieve meid, bellen of naar spoed! Kan verschillende dingen zijn maar nu zit je daar in onzekerheid! Ik duim en ik kom af en toe kijken. Ik duim dat het allemaal onschuldig is! Dikke knuffel!