Heel veel sterkte... Heb meegelezen maar duurde even voor ik kon reageren. Wat verschrikkelijk oneerlijk. Is er al duidelijk hoe dit gekomen is? Of is het gewoon domme pech? Sterkte meis....
heel veel sterkte! Wat oneerlijk zeg dat kleine muisje heeft zo gevochten en kon de strijd toch niet aan.... oneerlijk......
De dag is voorbij gevlogen, ergens wel fijn hoor maar langzaam aan beginnen de zenuwen wel te komen. Straks rond 21u moet ik het 1e medicijn innemen....brrrr
Ik heb in stilte met je meegeleefd de afgelopen maanden en ineens zie ik het in je banner staan. Afschuwelijk dat het zo gelopen is. Heel veel sterkte morgen en de komende tijd!
Jeetje Dees... Hoe reageerde jullie jongens? Ik wilde je heel veel sterkte wensen morgen. Dikke digi knuf
De jongens pikten het heel erg wisselend op, de oudste begon gelijk te vragen waarom het niet meer mocht leven en waarom het zo ziek moest zijn geworden. De jongste was heel stil, zei ook niet veel maar gaf mij wel gelijk een hele dikke knuffel en een kus. Zo lief en hartverscheurend
Brr.. Kippenvel bij het lezen van je laatste berichtjes. Heel veel sterkte en kracht gewenst nu, morgen, tijdens de bevalling en de tijd daarna. Jullie zijn in mijn gedachten!
Heel veel sterkte deze komende dagen... Zo lang tussen hoop en vrees geleefd en nu dit... Kippenvel krijg ik ervan!
Het medicijn, ook wel abortuspil genoemd remt de werking van progesteron. Anti hormoon zeg maar. Het is een voorbereiding op de bevalling om de baarmoedermond alvast open te laten gaan.
Ja .. bah zo erg voor je dit Gaan ze jullie kindje onderzoeken om te kijken wat er aan de hand was.... Of stel ik nu te veel vragen
Ja, ons kindje gaat nadat wij er definitief afscheid van hebben genomen voor obductie. Wij willen erg graag weten wat er mis is gegaan en hopelijk geven de bloedonderzoeken of de obductie wat uitleg.