Dames, ik heb de vk gebeld en alles uitgelegd en verteld. Volgens haar klonk dit niet goed en moet ik er rekening mee houden dat deze zwangerschap ook niet goed zal verlopen en nu een miskraam is of gaat worden Alles wees erop dat het niet goed zit en mijn lichaam iets aan het afstoten is. Waarom?!
Oh meis... wat erg, zag net je onderschrift al in n ander topic dus kwam ff kijken of er nieuws was.... en ja dus. Heb je ook krampen/buikpijn? Nog steeds zoveel helderrood?? Veel sterkte, k duim nog op n wondertje maar tklinkt heel verdrietig
@Amona; Gisteravond kreeg ik krampen, vandaag niet meer. Bloedverlies was er vanmorgen nog, nu is het weer heel weinig en roze van kleur.
Pff das n lange wacht... maar je zit in de 6e week hè? Pff wat als gisteravond alles al was Hopelijk toch nog goed nieuws volgende week... dat wordt een hele lange week......
Wordt inderdaad een lange week, maar het moet. Ik hoop ook op goed nieuws, anders kan het nog wel eens ten koste gaan van onze vakantie ook..
Oh wat naar.. Deesdees heel veel sterkte, ik ga hard voor je duimen dat je maandag goed nieuws krijgt.
Nou dat duurt nog een eeuw tot volgende week. Ik duim voor je Dees. Sterkte met deze dagen van onzekerheid.
Bedankt meiden, ik hoop op een wonder maar ergens diep van binnen zegt mijn gevoel dat het over en uit is...alweer Mijn arm begint wederom op te spelen, alsof deze afgeknepen wordt. Pijnlijk en zwaar!
Moet er niet alsnog een arts naar je arm kijken? Dit staat toch los van een evt miskraam? Sterkte met afwachten en ik hoop dat de echo maandag toch alsnog een kloppend hartje geeft!!