Arm vind ik ook gek, pijn zit hem vooral in de onderarm richting de vingers. En soms voel ik een pijnlijke schouder. Eierstokken heeft ze gisteren goed bekeken, ook ivm bloedverlies maar was niks bijzonders op te zien. BBZ kan het niet zijn.
DeesDees hoe gaat het nu met je? Is het bloeden inmiddels al afgenomen? En hoe gaat het met de pijn in je arm?
Het bloeden is weer terug Wat moet ik hier nu van denken? Zal het zinvol zijn toch de vk straks weer te bellen? De pijn in mijn arm was gisteravond in alle hevigheid weer terug, heb er pcm voor in moeten nemen en daar werd de pijn wel iets minder hevig van.
Je kan hier volgens mij echt niet zomaar naar de spoed gaan, dat moet je toch eerst aanmelden zeg maar door een arts. Ik bel zo de vk toch maar even.
Nou meid, zou inderdaad toch echt wel je VK bellen, zij kan je ook doorsturen naar het ziekenhuis, kunnen ze een echo maken en ook nog naar je arm kijken, sterkte!
Fijn dat je toch voor een echo mag! Maar ik zou toch ook zeker de huisarts bellen voor de pijn in je arm!
Als ik bij de VK ben vraag ik er wel even verder naar, ik heb het net nogmaals benoemd bij de VK maar zij wist het ook niet. Vraag dan wel even wat wijsheid is. Nu eerst even zien te bedenken hoe ik de kinderen bij opa en oma ga brengen, zij weten immers nog niet dat ik zwanger ben.
DeesDees ''fijn'' dat je eerder bij je vk mag komen voor een echo, hopelijk kunnen ze je duidelijkheid geven met hopelijk een positief bericht *duim duim duim* misschien even tegen je ouders zeggen dat je naar de dokter moet voor je arm? Heel veel sterkte.
@Starry; Precies, dat bedacht ik mij net ook. Momenteel kan ik even niet meer zo gauw en zo helder denken.